|
|
|
|
|
|
נזק כספי בעקבות מידע שגוי, והתכחשות למידע. |
נושא התלונה: |
יום שני 14 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מודיעין |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי שמלה ולאחר מס' ימים החלפתי לדגם אחר. לאחר מכן רציתי להחזיר את השמלה ולקבל זיכוי. המוכרת בקופה אמרה לי כי לא ניתן לקבל זיכוי על החלפה, וכי בכל זמן שארצה להחליף את השמלה בפריטים אחרים אקבל את ערכה המלא. לאחר כחודשיים הגעתי בכדי להחליף ומוכרת בקופה אמרה לי כי כעט אוכל לקבל פריטים לפי ערך השמלה נכון להיום - שהיה נמוך בכ- 55% !!! גם מפנייתי לשירות לקוחות השיבו לי שבדקו מול המוכרת ושלא מסרה לי מידע זה, משמע - אני משקרת!! נאמר לי כי זה דבר מקובל שישנה ירידת ערך לפריט, האם זה הגיוני ירידת ערך של 55% בחודשיים ? בנוסף הפנו אותי לאותיות הקטנות שעל גבי הקבלה - כל הדרכים כשרות להוציא כסף מלקוחות - חבל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|