פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי לגבי זיכוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון עופר חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
בינואר האחרון אמי קנתה לי בקניון מול הים באילת שמלה מתנה. לאחר שחיפשתי כמה שבועות בגד חלופי לשמלה ולא מצאתי ביקשתי עבורה זיכוי וקיבלתי. לפני כשבועיים רציתי לממש את הזיכוי על מנת לקנות מתנה לאחי ליומולדת וגיליתי שהזיכוי דהה אך אפשר לראות את הקוד שרשום על הזיכוי, גם אני וגם מנהלת הסניף בשני מקרים שונים הצלחנו לזהות את אותו הקוד. לאחר שהעלתה המנהלת את הקוד במחשב התגלה כי הזיכוי "נוצל". אני טענתי בתוקף שהזיכוי היה אצלי כל הזמן ובשום פנים ואופן לא ניצלתי אותו ועל כן הוא גם נשאר אצלי. המנהלת שלחה אותי לסניף של הנשים, שם שלחו אותי הביתה ואמרו לי לחזור בשבוע הבא כדי להתקשר יחד לש"ל. כשחזרתי התנצלו על הטירטור ואמרו לי שהש"ל עובדים רק בבוקר (ואילו אני עובדת בבקרים) ולכן נאמר לי להשאיר את הזיכוי ע"מ שהם יתקשרו עבורי ויתקשרו אליי עם תשובה. לאחר שבוע שלא קיבלתי תשובה ניסיתי מספר ימים להשיגם בטלפון ולא היה מענה בסניף. גם כשאמרו לי שיחזרו אליי לא חזרו אליי. הגעתי בעצמי לסניף ושוב נשלחתי הביתה בטענה שהזיכוי נוצל. כששאלתי איך ייתכן שהזיכוי נוצל והוא עדיין אצלי נאמר לי ש"יכול להיות שהיתה מנהלת חדשה והיא טעתה". אז שאלתי ויכול להיות שמנהלת בטעות הביאה לי זיכוי ועדכנה במחשב שהוא נוצל?" והמנהלת ענתה "יכול להיות". לא ייתכן שאני אספוג התנהלות בזיונית כזו של רשת על חשבוני. אישה שעמדה לידי בתור גם כן חוותה בעיות עם הזיכוי שלה, היחס הוא מחפיר, הטירטור ועוגמת הנפש בשביל זיכוי של 100 ש"ח, הרי עכשיו לא אני ולא משפחתי נרצה לשוב לקנות ברשת רנואר ואני אדאג לפרסם זאת ברשתות החברתיות ובאוזניי כל מי שירצה לשמוע!
בושה.

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה