|
|
|
|
|
|
הטעיה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון רנואר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף רנואר בגרנד קניון וורציתי לרכוש נעל בובה בצבע שחור ולא היה את המידה 38 שאלתי את המוכרת דואה האם יש בסניף קניון חיפה את אותה הנעל בצבע שחור. במידה 38 לאחר בדיקה אמרה שיש 2 זוגות ונסעתי לקניון חיפה בכדי לקנות את הנעלים, הניילים היו במחסן ולא בתצוגה , לאחר כ10 דקות המנהלת אולסיה אמרה לי שיש רק בכחול ! היחס שקיבלתי הוא פשוט זלזול כי הופנתי סתם וביזבזתי מהזמן שלי בנסיעות אחר הנעליים שבכלל לא היו בחנות ! אבקש לבדוק את הנושא הנ״ל ואני בטוחה שאני לא הלקוחה היחידה שלא מרוצה מהשירות בחנות
|
לטפל בנושא של השירות ולקבל את הנעל ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|