פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי שלא התקבל נושא התלונה:
שאשא לירן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני מס חודשים החזרתי פריט לרנואר סניף חדרה,
הקבלה עבור הזיכוי אבדה לי אך היה לי צילום של הזיכוי בטלפון הנייד כולל תאריך סכום ומס קבלה,
מנהלת הסניף סירבה לכבד את הסיכוי בטענה שצריך את הזיכוי המקורי, מדוע עלי לוותר על כסף שאני זכאי לו עבור פריט שהחזרתי רק כי אין לי את הזיכוי המקורי?
אודה לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :
אבקש שיכבדו את הזיכוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה