התנהלות לקויה תשלום מראש על מוצר שלא התקבל גם לאחר כשבועיים וחצי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון לב העיר |
כתובת: |
קריית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי אני ואימי הגענו לסניף רנואר בקרית גת, באותו היום הגיעו מגפי דייזי בפעם השנייה לאחר שחיכינו להם מלא זמן, אני קניתי כמה צבעים,לאימי לא הייתה מידה, המוכרת הזמינה מסניף באר שבע,קניון הנגב, ממוכרת בשם סימה, אימי שילמה מראש ונאמר שיצרו איתה קשר ברגע שיגיע.(שזה עד שבוע)
היום נכנסנו לסניף בקרית גת לבדוק מכוון שעבר הרבה מעל שבוע.
מנהלת החנות טענה שהמוכרת מבאר שבע מכרה את הנעל ולא נותרה מידה כזאת בשום סניף בארץ.
א. אף אחד לא טרח להגיד לנו שקרה מקרה כזה. אם לא היינו מגיעים היום יכלנו לחכות עד מתי!?
ב. ביום שהנעליים הגיעו אמרתי למוכרת שאין צורך להזמין אני כבר אעשה הזמנה באינטרנט והיא התעקשה שנזמין והנעל תגיע במהרה ועכשיו גם באתר כבר לא נותר.
ג. שילמנו על הנעל במזומן ואפילו לא נוכל לקבל החזר בזמן הקרוב, מכוון הנוהל הוא שסניף ק.גת פונה לשירות לקוחות ורק לאחר כ-חודש או יותר שולחים לנו צי'ק ולא מזומן.
ד. המנהלת טענה שהאופציה הטובה היא לקחת זיכוי לרכות משו אחר במקום בחנות.
זה לא הגיוני שגם חלה טעות וגם צריכה להיות פרוצדורה כזו בשביל לקבל כסף חזרה, ולמה שיהיה לי בכלל חשק לחפש משו אחר בחנות לאור העוגמת נפש שקרתה, אפילו שיחת טלפון לא קיבלנו.
אני לא מעוניינת להיות לקוחה שלכם יותר ואיני מעוניינת לקבל את הכסף שלי כזיכוי, שילמתי במזומן לפני שבועיים וחצי ואני ממש לא אמתין שבועיים וחצי+חודש נוסף לקבל את הכסף שלי חזרה.
אני מיידעת אתכם במכתב זה כי אם לא אקבל את כספי עד ארבעה ימי עסקים אגיד תביעה כנגדכם בנוסף מכתב זה נמסר גם למועצה הישראלית לצרכנות.
|
עלבון+ |
סוג הנזק : |
הפתרון מצויין במכתב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|