פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל פוגע ותמחור שגוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעות הערב. לערך בשעה 20:00 ביקרנו אני ובעלי בחנות במקום היה מעמד עם. מכנסים שווי 99 שח לקחתי מכנס ובטרם המדידה שאלתי את הקופאית אם המכנס במבצע מכיוון שאין עליו מדבקה היא הסתכלה ואמרה שכן שאלתי שוב הרי אין מדבקה והיא המשיכה לטעון שהמבצע חל על המכנס . כאשר הגעתי לשלם ביקשה 250שח הסברתי ששאלתי והיא אמרה 99 שח היא החלה לטעון שהראתי מכנס אחר (כלומר אני שקרנית) בעלי אמר לה שהיא צריכה לכבד את מילתה. מיד לתדהמתנו היא החלה להגיד שצועקים עליה והיא. לא הכתובת ולפנות למנהל. החלנו להתנצל שלא צעקנו רק אמרנו שהיא אמרה 99 שח הקופאית קראה למנהל ובצעד חד נטשה את הקופה וברחה למחסן המנהל מיד אמרה שזו טעות ניסנו להסביר גם שיש. עוד המון מכנסים כאלו במעמד הוא החל להוציא את כל המכנסים. צעק עלינו שזה לא המחיר זו הבעיה שלנו הקונים ולא שלו וזו טעות וישר רץ לחפש את הקופאית. נעלבנו מאוד מאוד בושה גדולה כל הקונים הביטו בנו הנחנו את שאר הקניה ויצאנו מהחנות. אני לקוחהשל רנואר חולון מעולם לא הושפלתי כך בשביל מכנס מעולם ממש לא אופייני לרנואר ולצוות שלהם כאלו עובדים .
כספי סוג הנזק :
להחלטת צוות רנואר פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה