פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזעזעת של מנהלת החנות, שירות מתחת לכל ביקורת, יחס אגרסיבי ומזלזל, רשלנות ואינפורמציה כפולה ומבלבל נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב, ברודצקי כתובת:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניכנסתי לחנות רנואר שברמת אביב עם אימי, כשהתעניינו בתיק שהיה בחנות, שאלתי את המוכרת סוזן מה מחירו של התיק שרציתי לירכוש עבור אימי, סוזן בדקה במחשב עפ"י הקוד והשיבה 40ש"ח, הוצאתי את כרטיס האשראי, בעוד המנהלת הגב' הודייה חסיד ממהרת לקופה ומכריזה שהמחיר הוא 49 שח, טענתי בפניה ליד המוכרת ששתקה, שבזה הרגע נאמר לי שהמחיר הוא 40 שח, המנהלת מיד הרימה קולה ובתוקפנות וחוסר אדיבות השתלחה ואמרה "זה המחיר" את רוצה תיקחי, את לא רוצה אל תיקחי" הייתי המומה מאופן ההתייחסות ללקוח, גם אם המוכרת טעתה יש דרך להעביר זאת ללקוח, נדבר התפתח לויכוח קולני כאשר המנהלת רק נעשית יותר ויותר תוקפנית ולא נעימה עד כדי עלבון לאזרחות ולשירותיות של הישראלי, אני המומה ומאוכזבת, לאחר שביקרתי לא פעם בסניפים שונים של רנואר- שם זכיתי ליחס אחר, כדי לא לאכזב את אימי, ביצעתי בכל זאת את הרכישה, כאשר ברור לי שאם היה זאת עבורי הייתי מוותרת על הרכישה מעוצמת עוגמת הנפש והאכזבה. המנהלת הגדילה לעשות כאשר ניסיתי לדבר למוכרת סוזן ולהגיד לה שכלפיה אין לי שום טענה, בסה"כ ביקשתי להבין כיצד רואים במחשב שני מחירים שונים, המנהלת מיד תקפה את סוזן ואסרה עליה להמשיך לשוחח איתי. המנהלת גב הודייה חסיד מביישת את אוכלוסיית נותני השירות במדינת ישראל, ובוודאי מביישת את אוכלוסיית המנהלים ברנואר, חוסר מקצועיות וחוסר שירותיות. לטיפולכם הדחוף.
אכזבה וקנייה מתוך אילוץ ולחץ במחיר גבוה מזה שנאמר סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
מירית ארגמן שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה , מול כל המנהלים הרלוונטיים, נמסר ללקוחה המחיר התקין. אנו מצרים על התחושה הקשה שהלקוחה יצאה איתה מהחנות מאחר ורנואר נושאת את דגל השירות בגאון. תגובה:
במידה והלקוחה אינה מעוניינת במוצר, ומרגישה פגיעה מהרשת, עומדים לרשותה 3 ימי עסקים לביול העיסקה וקבלת החזר כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה