פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה בעת הקנייה מצד מנהלת החנות נושא התלונה:
חמו מלי שם/כינוי:
‏שבת ‏10 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 45 ראשון לציון כתובת:
קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת נכנסתי לרנואר . זו חברה שמלווה אותי למעלה ממספרשנים. עברתי דירה לראשל"צ לפני כחצי שנה . בחדרה הכירו אותי כאחת שקונה למעלה מ-600.00 ש"ח בחודש. נכנסתי לחנות להחליף מכנס שכל הכפתורים יצאו ממקומם.המוכרת בשם מירי כץ החלה לצעוק עלי והאשימה אותי בכך שאני הורסת לה את היום ואת מוצאי השבת. היא קיבלה את פניי ברוגז וצעקות . בחיי לא נתקלתי בהתנהגות שכזאת ( אני בת 38) העליבה והשמיצה אותי . הייתי בחנות למעלה מ-40 דקות כדי למצוא בגד אחר היא לא טרחה לעזור ואמרה שהיא עושה לי טובה גדולה ( בגד שקניתי ממיטב כספי והיא עושה לי טובה) אני לא יכנס יותר לחנות בקניון רוטשילד וחבל גם לי וגם לכם.אני מתכוונת להמשיך עם זה הלאה אני פשוט לא מתכוונת להרפות על ההשפלה שקיבלתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה(שרות לקוחות) שם ותפקיד:
צר לנו על רגשותיה של הלקוחה.חשוב לנו להדגיש ששרות ללקוח הוא ראשון במעלה.מבירור מול החנות ,עלה כי יתכן וללא כוונה הלקוחה נפגעה מדברי המוכרת ומהשרות שקיבלה ממנה.
המוכרת הועמדה על דרך התייחסותה בלקוחה ,במטרה שלהבא מקרים כאלו לא יישנו.
תגובה:
אנו שמחים לשלוח פיצוי לכתובת המגורים הנ"ל ,אותה ציינה הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה