פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזיר כסף (ולא זיכוי) על מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי חולצה לבן זוגי, תוך כדי הקנייה הבחנתי שהחולצה פגומה, וביקשתי מהמוכר חולצה חדשה. המוכר הביא לי חולצה חדשה מהמחסן- ואני האמנתי לו שהיא בסדר ולכן לא בדקתי. כשהגעתי הביתה גיליתי שיש את אותו הפגם גם בחולצה החדשה, ולכן חזרתי לסניף אחר של רנואר- ע"מ להחליף את החולצה הפגומה. בחנות אמרו לי שזה פגם ביצור וכל החולצות יצאו ככה "אבל שזה לא פגם בולט ואפשר ללבוש אותה". אמרתי למוכרת שאני לא קונה חולצה עם פגם ושאני רוצה החזר כספי מכיוון שאני לא גרה בארץ וזיכוי לא יעזור לי. המוכרת אמרה שהיא "לא יכולה לתת לי החזר כספי כי זה נגד מדיניות החברה ושאני יכולה לבחור פריט אחר". לא היה שום פריט אחר שאהבתי, והסברתי למוכרת שוב שזיכוי לא יעזור לי כי אני לא גרה בארץ. לבסוף נאלצתי לקחת את החולצה הפגומה במידה אחרת (הפגם היה רק במידה M) וכמובן שיצאתי לא מרוצה.

אומנם זה קרה מזמן, וסביר להניח שאין מה לעשות עם זה, אבל רציתי ליידע לקוחות אחרים עם מדיניות החברה. בשבילי זאת היתה פעם אחרונה שקניתי ברנואר.
כספי סוג הנזק :
לתת החזר כספי במידה ונרכש פריט פגום. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה(שרות לקוחות) שם ותפקיד:
ראשית,צר לנו על הרגשתך.ברצוני להדגיש שהשרות ללקוח בחברת "רנואר" הוא הקו המנחה אותנו.עם זאת,מדובר במוצר שנמכר לפני כשנה.בהתחשב בכך שאת תושבת חוץ ,החנות שטיפלה בפנייתך הסכימה להחליף לך את החולצה לפנים משורת הדין ואף הגדילה לעשות והציעה לך זיכוי באופן חריג(לאחר כשנה).
לצורך קבלת קנה מידה למדיניות החזרת/החלפת מוצרים ועפ"י פרשנות המכר לחוק הגנת הצרכן ,הזמן הסביר להגשת מוצר לחברה עקב פגם במוצר עומד על שבעה עד ארבעה-עשר יום לצורך החלפתו בחדש.
תגובה:
לצערנו,קבלת כסף בחזרה לאור העובדה שעברה תקופה כל-כך ארוכה ,אינה אפשרית והטיפול בפנייתך נעשה בצורה הממצה ביותר.
נשמח לשרתך בצורה הטובה ביותר גם בעתיד!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה