שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
מוכרת אמורה להכיר את המבצעים הקיימים ברשת. עם זאת, קורה מדי פעם שמבצע כזה או אחר פורח מהזיכרון בשל בעיית הטמעה. ללא קשר למידת הידע של צוות המכירה בחנות, על מנת להיות זכאי להטבה כלשהי, על כל לקוח להופיע עם השובר מראש על מנת לממשו. לקוח הבטוח בעצמו כי טענתו צודקת, יפנה מיד לאחר המקרה לאימייל שלו לבדיקת העניין, אך על- פי מה שכתב הלקוח עצמו התברר לו שקיים שובר כזה כעבור יומיים. |
תגובה: |
משה, אחראי השרות הטלפוני בחברה, הציע ללקוח הטבה בדמות הנחה לקנייה הבאה שלו ברשת, כפיצויי על אי הנעימות שחש, אך הלקוח סירב. אנו עדיין עומדים מאחורי הצעתנו, ונשמח לעשות זאת. |
פתרון: |
|
|