פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד של שובר הנחה שנשלח ללקוח על ידי החנות עצמה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית גת כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוח "מועדף" של רשת רנואר אני מקבל מדי פעם מבצעים דרך ה-E-Mail.
המבצע האחרון שקיבלתי הוא שובר הנחה בסך 60 ש"ח לקניית מכנסיים.
כשהגעתי במקרה וללא השובר לחנות ורציתי לקנות מכנסיים שאלתי את 2 המוכרות על השובר הנחה ואם יש טעם ללכת ולהביא להן אותו.. אך הן טענו שאין הטבה כזו וההטבה היחידה לקניית מכנסיים שיש היא רק בתנאי שאקנה לפני כן ברנואר נשים ב-250 ש"ח. כלקוח טוב שמקבל את דברי המוכרת שאמורה להכיר את המבצעים האמנתי לה שישנו בלבול ולא מגיע לי שום הטבה ללא קנייה קודמת ברנואר נשים.
ולכן שילמתי אץ כל הסכום ויצאתי מהחנות. אך כעבור יומיים התברר לי במקרה שאכן יש הטבה כזו וכשפניתי למנהל שירות לקוחות משה שוקרון הוא לא הפסיק להפיל את האשמה הבלעדית עליי כלקוח שקיבלתי את דברי המוכרת כמו שהם ולא הרהרתי על דבריה והוא לא היה מוכן לפצות אותי בסכום שממילא לא הייתי אמור לשלם.
לי זה נראה חוצפה !!!
כספי סוג הנזק :
התערבות מצידכם. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
מוכרת אמורה להכיר את המבצעים הקיימים ברשת. עם זאת, קורה מדי פעם שמבצע כזה או אחר פורח מהזיכרון בשל בעיית הטמעה. ללא קשר למידת הידע של צוות המכירה בחנות, על מנת להיות זכאי להטבה כלשהי, על כל לקוח להופיע עם השובר מראש על מנת לממשו. לקוח הבטוח בעצמו כי טענתו צודקת, יפנה מיד לאחר המקרה לאימייל שלו לבדיקת העניין, אך על- פי מה שכתב הלקוח עצמו התברר לו שקיים שובר כזה כעבור יומיים. תגובה:
משה, אחראי השרות הטלפוני בחברה, הציע ללקוח הטבה בדמות הנחה לקנייה הבאה שלו ברשת, כפיצויי על אי הנעימות שחש, אך הלקוח סירב. אנו עדיין עומדים מאחורי הצעתנו, ונשמח לעשות זאת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה