פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם ללקוח. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביקרתי היום בחנותכם בסביבות השעה 3 אחה"צ בקניון הזהב בראשל"צ, ומדדתי מספר חולצות שמצאו חן בעיני.
לאחר מדידות החלטתי איזה חולצה ברצוני לקנות, אך לצערי החולצה לא הייתה בדיוק במידותיי.
פניתי למוכרת שתבדוק האם החולצה קיימת במידתי בסניף אחר של הרשת במטרה לגשת לשם ולמדוד אותה במידתי, ובמידה ותתאים לקנות אותה.
המוכרת פסלה את האפשרות והציגה בפני אפשרות חד משמעית שהיא לשלם עבור חולצה במידתי מראש ואח"כ להזמינה לחנות מבלי למדוד אותה קודם לכן.
סירבתי להצעה, משום שאיני קונה בגדים מבלי למדוד אותם על גופי.
כששאלתי אותה באשר לבדיקת החולצה בסניף אחר של הרשת, אמרה שאינה יודעת כיצד ניתן לבדוק זאת, ועליי לפנות למנהלת החנות.
כשפניתי למנהלת החנות (ללא כל תמיכה מצד המוכרת שסייעה לי בבחירת החולצות), שוב, הוצגה בפני אפשרות חד משמעית שהיא כאמור, הזמנת החולצה לחנות ע"י תשלום מראש מבלי למדוד אותה קודם לכן.
לאחר שסרבתי, כששאלתי אותה האם ניתן לבדוק האם החולצה קיימת במידתי בסניף אחר של הרשת, סירבה בתוקף ואמרה שאינה יכולה לבדוק זאת עבורי בשל כמות הסניפים הרבה, וזאת על אף שציינתי את אזורי, וסניף ספציפי (!).

תמוה בפני העובדה שישנו קושי עילאי לבדוק האם פריט קיים באחת מחנויות הרשת,
ובנוסף, אינני מבין מדוע בחנויות של רשתות מתחרות שגם להם למיטב ידיעתי מספר חנויות זהה ואף גדול יותר מזה של רשת רנואר קיימת אפשרות זו ללא שום בעיה.
לידיעתכם, בחנויות אחרות במידה ולקוח מעוניין לרכוש פריט שאינו מצוי במידתו, מיידית ללא כל דרישה מצידו מבררים היכן הפריט קיים במידה המתאימה לו באחת מהחנויות בסביבה.

אני, כלקוח, לא מתכוון יותר לדרוך באף אחת מחנויות הרשת, משם שאיני צריך להתחנן ולבקש מספר פעמים לבדוק עבורי האם פריט שברצוני לרכוש קיים באחת מחנויות הרשת, ולקבל סירוב בתוקף.

למרות שאיני חושב שאחזור לבקר באחת מחנויות הרשת, כולי תקווה שתפעלו לשיפור היחס בחנויותיכם, ותבהירו לעובדיכם שהרבה לפני טובת הסניף והבונוסים עבור מכירותיהם, טובת הרשת כולה צריכה לעמוד לנגד עיניהם.
שירות מזעזע. סוג הנזק :
עריכת בירור אודות פריטים במידות שונות בחנויות אחרות של הרשת. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
מצער אותי לדעת כי הלקוח התאכזב כך מרמת השרות בחנות. בהחלט לא מקובל לא לנסות להתקשר לחנות אחת או שתיים לבירור מלאי. הדבר נעשה בדרך כלל בחנויות הרשת מדי יום. חשוב להבהיר, עם זאת, שההגיון העומד מאחורי הנוהל לתשלום מראש הוא שהלקוח יודע כי הפריט הוזמן לו וישמר לו עד שיגיע לאסוף אותו. זו ההתחייבות שלנו כלפי הלקוח. מעבר לכך, אם המידה שתגיע לא תתאים ללקוח, או מסיבה כלשהי לא יהיה מרוצה- יוחזר לו כספו. תגובה:
נלמד את הלקחים בחנות זו, ונפעל לשיפור השרות בתחום הזה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה