פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד של שובר הנחה שנשלח ללקוח על ידי החנות עצמה.- תגובת לקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
... בהמשך לתגובת שרות לקוחות רנואר לפנייתי...
1. שנהב מנהלת שרות לקוחות ציינה שיתכן מצב שמוכרת שכחה מבצע כלשהוא, זה מקובל עלי וניתן להבין זאת, אך לדעתי בכל מקרה צריך לפצות את הלקוח כאשר מתבררת הטעות של המוכרת- הלקוח לא צריך להיות אשם בזה שהמוכרת שכחה.
2. שנהב טוענת שעל הלקוח להופיע עם שובר המבצע, אך אני לא הופעתי עם השובר בגלל שהמוכרות הטעו אותי ואמרו לי שהוא לא יתן לי כל הנחה.(טעות נגררת של המוכרות).
3. שנהב טוענת שעל הלקוח לבדוק מי צודק מייד ולא אחרי יומיים, אז נכון שעברתי על המיילים שלי רק לאחר יומיים והחלטתי לבדוק את העניין שוב(הפעם טלפונית לא מול החנות עצמה). אז מה זה אומר שלאחר יומיים אין ערך לכסף שקיבלתם ממני בטעות?? ואם זה היה קורה באותו היום או יום למחרת זה כן היה בסדר? מדובר בסך הכל ביומיים ולא בחודשיים.
4. משה אכן הציע לשלוח לי הטבה כלשהיא, (הוא לא היה מוכן בשום פנים ואופן לומר לי בטלפון מה ההטבה) ונכון שסירבתי בגלל שאני לא רוצה הטבה לקנייה נוספת אני לא רוצה שיכריחו אותי לקנות שוב ברנואר, אני רוצה את מה שמגיע לי- מה ששלמתי מעבר למה שהייתי צריך. לא יותר ולא פחות.
כספי סוג הנזק :
תשובה הולמת. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ שם ותפקיד:
הלקוח לא אשם בכך שמוכרת שכחה, אך אם נמשיך את אותו קו: החברה אינה אשמה בכך שהלקוח לא הציג שום דבר פיזית כשנכנס לחנות. הלקוח לא הופיע עם השובר כי לא הביא אותו מלכתחילה מהבית ולא בגלל שאמרו לו שאינו תקף. אני מסכימה שיש לפצותו, משום שחש בדיעבד אי נעימות, אך פיצוי אינו ניתן לבחירה ע"י הלקוח. הלקוח אינו יכול לקבוע כי שינוי סכום העסקה המקורית הוא הפיצוי היחיד המקובל עליו. תגובה:
אשמח לתת פיצוי שאינו כולל קנייה מצד הלקוח, כלומר מתנה בשווי דומה לסכום ההנחה שלא מימש. אורן, אנא שלח לי אימייל אם אתה מעוניין בכך, ולאיזה סניף לשלוח. [email protected] פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה