פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנס גי'נס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2006 רכשתי 2 זוגות גי'נס מחנות רנואר נשים בקניון אבנת בפ"ת.

מכנס אחד עלה 329 ש"ח, וכעבור 8 חודשים שהוא ברשותי, שלבשתי אותו 10-15 פעמים בלבד, הוא החל להקרע מהצד הפנימי איפה שיש חיכוך בין הרגליים.

פניתי לשירות הלקוחות של רנואר שהפנו אותי לחנות הקרובה ע"מ למסור את המכנס לבדיקה של שירות הלקוחות, לאחר שבועיים (למרות שהובטחה תשובה לאחר 6 ימים), פניתי אל החנות שם נאמר כי המכנס הגיע והתשובה היא שזה קרה עקב שפשוף טבעי תוך כדי הליכה.

האם ייתכן שמכנס שעולה 329 ש"ח הוא חד פעמי ובקושי נהנתי ממנו?!
ברשותי המון זוגות מכנסי גי'נס שרכשתי בחנויות פחות מוכרות ונחשבות מרנואר שעלו לי 50 ש"ח ומחזיקות לי כמה שנים טובות.

פניתי שוב לשירות הלקוחות שוחחתי עם תמר שאמרה לי כי התשובה היא סופית-ביקשתי לשוחח עם מנהל ולאחר כמה זעות חזר אליי בחור בשם משה שהציג עצמו כ"מנהל", (למרות שאיתו דיברתי בפניה הראשונית שלי לשירות הלקוחות...(האם כולם ברנואר הם מנהלים?!?!?!) )ולפי התשובות שלו הוא לא נשמע מנהל ואמר כי לא יזכו אותי ואפילו פיצוי הוא לא הציע, בתור לקוחה קבועה של רנואר שקונה שם שנים באלפני שקלים בשנה זוהי לא התשובה לה ציפיתי. ביקשתי לפנות ללשכת המנכ"ל באמצעות פקס, אך הוא מסר כי המנכ"ל של רנואר מינה את שירות הלקוחות לטפל בעיניינים אלה ואין הוא יכול למסור לי את מספר הפקס.

בנוסף, כיצד ייתכן שהמכנס גי'נס השני שרכשתי באותו מעמד שעלה פחות ממאתיים ש"ח מחזיק לי מעמד ואין בו אפילו סימן שהוא עומד להיקרע...



רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
המכנס הוחזר לשרות הלקוחות ביוני 2007, 9 חודשים לאחר הקנייה. תקופה כזו היא לכל הדעות תקופה ארוכה מאוד כשמדובר במוצר טקסטיל. השימוש והכיבוס שנעשים במהלך תקופה כזו במוצר הם רבים. אף חברת אופנה, גדולה ואיכותית ככול שתהיה לא תוכל לערוב לכך שעל מוצר כזה לא יהיו סימני שימוש וחיכוך במשך 9 חודשים. מדובר בבלאי. העובדה כי הלקוחה מציינת כי מדובר במכנס "חד פעמי" מקוממת, מאחר והיא עצמה טוענת כי נעשה בו שימוש מספטמבר שנה שעברה. לעניין השיחה עם משה. משה אכן אחראי במחלקה ומוסמך לתת תשובות. תפקידו של מנכ"ל החברה אינו כולל טיפול יחידני בלקוחות. לשם כך הוקמה מחלקת שרות הלקוחות. התשובות הניתנות במח' שרות הלקוחות הן תשובות מוסמכות וסופיות. מיותר לציין כי הן ניתנות על פי הוראותיו והנחיותיו של המנכ"ל. תגובה:
לצערנו, לא נוכל להציע פיתרון ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה