פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הוגנות בחנות קניון חיפה : מנהלת חנות - גילית. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן עמוקות על עוגמת הנפש שנגרמה לי היום יום שישי 3.8.2007 בחנות שלכם בקניון חיפה(RENUAR WOMEN
בחרתי שמלת ויסקוזה דגם פתח גב , קוד – 1275218.

על השמלות היה המחיר המלא : 199 ₪ ובאותה תגית הייתה מדבקה אדומה של 50 % הנחה.
לפני שהגעתי לקופה וידאתי עם המוכרת ששרתה אותי שאכן ישנה ההנחה של 50%, והיא אשרה שמחיר השמלה הוא : 100 ₪ לאחר הנחה.
כאשר הגעתי לקופה השמלה הועברה בקופה ע"י גילית, וההנחה שנתן המחשב הייתה 15% בלבד.

כאשר פניתי למנהלת החנות, היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות כלום , אך הודתה בטעות, וטענה שאין מה לעשות.
כמו כן, המוכרת ששמה : יארה, הראתה לה (למנהלת) שאכן אני צודקת.
במקרה כזה החוק עם הלקוח. יש לקבל את השמלה במחיר עם ההנחה שרשומה על השמלה.

א. אני מצפה להתייחסות מהירה מבחינתכם. (התנצלות לא מספיקה), אני דורשת את השמלה הזאת במחיר של 100 ₪ (לאחר 50% הנחה) במיוחד שמנהלת החנות הודתה בטעות, והמוכרת הוכיחה שאכן זה המחיר שצריך להיות.
ב. אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי במהלך שהותי בחנות.

החוק עם הצרכן. מקווה שלא אצטרך לפנות לגורמים המטפלים במקרים כאלו (המועצה לצרכנות, אתרי הצרכנות השונים באינטרנט, תקשורת וכו')

רשת רנוואר צריכה לספוג את הטעות שנעשתה בחנות.

עוגמת נפש סוג הנזק :
קניית השמלה במחיר הנקוב פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה