פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות בגדים ואיכות השירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכנס ב200 ש"ח ברנואר אחרי כביסה אחד הצבע דהה כששלחתי לחברה הם החזירו לי את המכנס בטענה שלא כיבסתי טוב ונכון לפי ההוראות למרות שאמרתי שכן כיבסתי בהתאם כביסה עדינה למרות שאין בשום מקום לא במכנס ולא בקבלה הוראות כיצד לכבס את המכנס. השירות לקוחות דיבר בצורה מזלזלת ולא תומכת ומכנס שעולה 200 ש"ח דוהה בצורה כזאת. החברה לא רצתה לתת לי זיכוי ודיבר בצורה לא יפה גם שאמרתי שאתלונן באתר.
ביזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה שוקרון-אחראי שם ותפקיד:
הלקוחה שלחה את המכנס לבדיקת בקרת איכות ע"י מחלקת שרות הלקוחות.בדיקתנו העלתה כי עפ"י הוראות הכיבוס שנתפרו בגב המוצר ,ניתן לראות בוודאות כי המוצר כובס בניגוד להוראות ונסחט במכונה.הלקוחה גם לא הכחישה זאת(הכח הצינטרפוגלי של פעולת הסחיטה גורם לסימנים שרק מכונה מבצעת).בנוסף לכך, הלקוחה גם ציינה שכיבסה את הפריט בטפרטורה של 40 מעלות - במקום 30 מעלות המצויינים ע"ג תוית הוראות הכיבוס. עוד שכך היא נוהגת לכבס את בגדיה. תגובה:
מצער לקרוא שהלקוחה לא דייקה בפרטי התלונה כאן ובעובדות כפי שנאמרו לה בפנייתה הראשונה אל שרות הלקוחות - מה שפוגע בשמנו הטוב.
חשוב לציין שבמקרה שקיים ספק ,גם אם הקטן ביותר, חברת רנואר הולכת לקראת לקוחותיה.
במקרה הנ"ל ,לא כך הם פני הדברים ולכן לא נוכל לזכות/להחליף את המוצר.
ברצוני לציין עוד פרט נוסף: במכנס היתה פרימה קטנה בתפר שתוקנה ללא עלות ונעשתה בצורה מושלמת-למרות שהלקוחה לא פנתה בגין זה כלל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה