פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
דלל אבי ועדי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
סיטי סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16.8.07 רכשתי לבן זוגי כפכפים מסניף הסיטי סנטר בחיפה.
כעבור שבוע בלבד- התגלה באחת הנעליים כי בין הסוליה למשטח הנעל נוצר מרווח,
כאילו הדבק יצא מן המקום.
הנעליים נקנו בסוף עונה במחיר של 100 שקלים במקום 200, ולא עברו שבועיים מתאריך הקניה.
יש לציין כי הנעליים לא ננעלו פעמים רבות.
אנו מרוצים מאוד מהנעליים ולכן מבקשים תיקון כעדיפות ראשונה.
אבקש טיפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה/ זיכוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה שוקרון, אחראי שם ותפקיד:
חבל שהלקוחה הטריחה את עצמה ופנתה אלינו באמצעות אתר זה כאשר ניתן לפנות אלינו בטלפון ,דרך אתר האינטרנט של רנואר וכמובן, דרך החנויות עצמן.
תגובה:
ניתן להגיע לסניף כלשהו של רשת הנשים ולבקש לשלוח את הפריט לשרות לקוחות/תיקון.אנו נשלח אותו לתיקון-לבקשת הלקוחה.אם הדבר לא יתאפשר ,נשקול דרכים נוספות לטיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה