פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשובת החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קנין תחנה מרכזית כתובת:
תיאור הבעיה:
התלוננתי אן על השירות של חברת רנואר שרכשתי מכנס שהצבע שלו דהה היברה לפי התשובה שלה שיש הוראות על גב המכנס אז חדשות בשבילם שאין הוראת לכביסה על גבי המכנס כמו כן המוכרות לא אמרו דבר וכן אין בקבלה לא מובן איפה הם התכוונו שיש הוראות לכיבוס ב30 מעלות זה שקר במידה והחברה לא תזכה אותי אני אתלונן עליהם באגודה לצרכנות כי מכנס של 200 שקל צריך להיות באיכות טובה במיוחד מרשת לגבי התיקון שעשו במכנס כך רכשתי את המכנס היה בו חור התלוננתי גם על כך הם לא עשו לי שום טובה לגבי התיקון מה שמעיד על האיכות של הבגדים של החברה הזאת. ז ו ו ע ה!!!!!
כספי ועלבון סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה שוקרון ,אחראי שם ותפקיד:
תשובת שרות לקוחות לבדיקת המכנס היתה לאחר הפעלת שיקול דעת מעמיק.מיותר לציין שאם לא היתה תוית הוראות כיבוס על המוצר(כנדרש בחוק) ,לא היה ספק שהיינו נותנים תשובה אחרת.תוית כזו היתה תפורה למוצר ואני זוכר את המכנס אישית היות ועבר בדיקה שלי. לגבי הפרימה בתפר שהיתה ללקוחה ותוקנה-אין מדובר בפגם במוצר ,אלא במקרים בודדים מתוך אלפי מוצרים שהחברות לוקחות אחריות ומתקנות.ידוע שהדבר לא מעיד על איכות המוצר. תגובה:
על אף האמור לעיל, נשמח אם הלקוחה תשלח את המוצר דרך אחת החנויות לבדיקת שרות חוזרת על מנת לבחון אפשרות של מתן זיכוי לפנים משורת הדין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה