פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגדים פגומים, סחורה בעייתית אחרי כביסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שונות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי שתי חולצות ולפני קצת יותר משנה רכשתי מכנסיים שבשלושתם קרתה אותה הבעיה.. נמצאו בבגדים חורים(!!!) לאחר מספר מצומצם של כביסות. החורים שנמצאו בבגדים נבדקו על ידי חייט ותופרת ושניהם טענו כי נגרמו מכביסה ושאיכות הבדים אינה טובה. אני מאוד אוהבת את המכנסיים האלו וחבל לי שלא אוכל ללבוש אותם יותר.
יש לציין שאני לקוחה קבועה מאוד של רנואר ואף מוכרות סניף סביונים מכירות אותי היטב מאחר ואני לקוחה חוזרת (בכל עונה אני רוכשת בסביבות 1,000 ש"ח)
מעולם לא קרתה לי תקלה מהסוג הזה עם בגדים מרנואר, אני מאוד אוהבת את הסגנון ומאוד מרוצה בד"כ. הפעם התאכזבתי. למרות זאת אני עדיין רוכשת בגדים ב"רנואר" כי אני כבר מכורה.
חבל לאבד לקוחה קבועה סוג הנזק :
הכי טוב אם אוכל לקבל את אותו זוג המכנסיים, פיצוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה שוקרון-אחראי שם ותפקיד:
חברת רנואר דוגלת במתן שרות איכותי ללקוח ומקפידה על ביצוע ביקורת איכות למוצריה עוד בהיותם חומר גלם טרם יציאתם לחנויות.
מאחר והלקוחה פנתה ישירות לאתר זה מבלי להראות לנציגי החברה את המוצרים, נאלץ לתת תשובה כללית ולא ספציפית: חורים בבד עשויים להיווצר מגורמים רבים, על אחת כמה וכמה לאחר תקופה ארוכה כל- כך מיום הקנייה. כמו בשאר הענפים במשק, בהם ניתנת אחריות לתקופה קצובה, אנו נותנים אחריות לפריטי החברה למהלך העונה בה נקנה הפריט במידה ונתגלה בו פגם בייצור, כאשר אנו משערים שפגם ייצור מתגלה ממש בסמוך לקנייה. נראה כי המקרה שלפנינו שונה, וכי חורים נתגלו רק עכשיו. יש בכך כדי לרמוז שמשהו במהלך השנה הזאת גרם להם להיווצר. הדבר, לצערנו, אינו באחריות החברה.
תגובה:
נשמח לראות את המוצרים ולבדוק אותם במח' שרות הלקוחות, אך אנו מסייגים מראש ומודיעים כי יהיה קשה מאוד להוכיח פגם בייצור לאחר תקופה כל- כך ארוכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה