פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מר משה שוקרון-אחראי היקר.. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכון שפניתי לאתר הזה לפני שפניתי לנציגי החברה מאחר ובפעם שעברה שפניתי נמסר לי כי אין כל כך מה לעשות מלבד לשלוח למעבדה ורק אז... אולי יטפלו לי בנושא, כאשר שלחתי למעבדה את הבגד (לפני כשלוש שנים) נציגיכם לא טרחו לחזור אליי במשך חודשים ורק לאחר שאני יזמתי את כל התקשורת נאמר לי כי הבגד נמסר לתרומה (!!!!!!!!!) ומבלי לעדכן אותי בכך. האם לזה אתה קורא שירות??
מלבד זאת, אם אינכם מאמינים ללקוחה קבועה הרוכשת באלפי שקלים - צר לי לאכזב אותך אבל אני כבר לא ארכוש אצלכם, כנראה שבגלל שהייתי כה חביבה עם התלונה שלי החלטת לזלזל.. אילו הייתי אולי צועקת או כותבת דברים חמורים היית מתייחס אחרת. על כן אדוני הנכבד - אם רנואר מינתה אותך לענות לי על השאלה וזו התשובה שיש ברשותך - אני מציעה שרנואר ישקיעו כמה מאות שקלים וישלחו אותך לקורס נותני שירות... פשוט חבל!!! אתה גם מוזמן לבדוק באיזה סדרי גודל אני רוכשת בכל פעם ולעשות חשבון פשוט ולהבין שרנואר תפסיד בגלל 400 ש"ח לקוחה של עשרות אלפי שקלים - האם משתלם לכם??? מלבד זאת אתה צריך לדעת שבגדים איכותיים לא נפגמים גם לאחר 10 שנים ויש לי בגדים שנרכשו מרנואר לפני שנים רבות. האיכות החלה להתדרדר בשנים האחורנות ולכן החלטתי לפנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חבל על הזמן, תתביישו!!! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
כתבת במייל הקודם כי לא נתקלת בבעיה כזאת ברנואר, ואולם במייל הזה את מעלה מן העבר מקרה שחל לפני 3 שנים שנראה כמקרה שעליו את מתלוננת. על פי הדרך בה את מתארת את הדברים שקרו לפני שלוש שנים נראה שניתן לך שירות לקוי, אך אין ביכולתי לסייע בנסיבות אלה. שלוש שנים הן זמן רב לכל הדעות ואין בידנו דרך לתחקר את המקרה. לגבי המוצרים שרכשת לפני למעלה משנה: ציינת כי את חושבת שאנו לא מאמינים לך. אין כאן כל קשר לאמון. משה דיבר על הבעיתיות בפרק הזמן שבו את פונה לאחר הקנייה, ולא הטיל ספק בקיומם של חורים. יש לנו את מלוא הכבוד לכל לקוח (בין אם הוא קבוע ובין אם לא) ואנו מטפלים בכל מקרה לגופו ובכובד ראש,אך מאחר ותלונתך היא כללית, באמצעות אתר אינטרנט ונטולת ראיות ממשיות, לא נוכל להשיב לעיניין, אלא רק באופן כללי. כמנהלת הישירה של משה, אוכל לומר כי הוא אדם המהווה דוגמא ומופת לנתינת שרות, ואני מעריכה את תשובתו לך במייל הקודם כהוגנת וישרה. לעניות דעתי, אין מקום להערותיך האישיות כלפיו. הן אינן עומדות בכפיפה אחת עם הכבוד אותו הוא הביע כלפיך כלקוחה. תגובה:
הפתרון שהוצע במייל הקודם הוא הפתרון האחרון מבחינתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה