פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה מספר: 24113 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גברת שנהב היקרה,
אינך רשאית לומר לי כיצד עליי להגיב או מה עליי לומר לגבי תשובתו של מר שוקרון. אם ברצוני, כלקוחה ובמיוחד במדינה דמוקרטית, להעלות את תלונתי ותגובתי לאמור, ברשותי הזכות לעשות כן.
מלבד זאת, כנראה אינך מבינה מן הכתוב את נושא התלונה שלי.. לגבי שלוש השנים - לא ביקשתי שום פיצוי לכך, משום שהעליתי את הנושא כדוגמה לשאלתו של משה, מדוע לא הבאתי את הבגדים שנקרעו לאחת מחנויות רנואר ועל כך תשובתי, מאחר ולא קיבלתי מענה לבעיית הבגד הנפגם לפני כשלוש שנים, לא רציתי לשלוח בשנית בגד שלא אזכה לראותו בחזרה.
בעניין הפיצוי שאתם מציעים לי - זהו אינו פיצוי כי אם פשרה שעליי להגיע עמכם מאחר ואינכם מוכנים לבוא לקראת לקוחה,משה טען שאתם מוכנים לבדוק אך אינכם אחראים לתוצאות, אני מוכנה להביא את המכנסיים (על החולצות אני כבר ממש מוותרת, גם כך בכוונתי להפוך אותן לחולצות לנקיון הבית בלבד, אם כי אשמח לתרום אותן למדע, ולדוגמא וראווה ללקוחות רנואר הבאות!!!) אשמח למסור את המכנסיים לבדיקה ובתנאי שאקבל אותן בחזרה מתוקנות או שאקבל פיצוי עבורן, בשום אופו ופנים איני מוכנה לקבל אותן בחזרה כפי שהן במצבן כרגע, כמו כן, לבדיקה עצמה אבקש לזמן מי מטעמי (עו"ד ו/או כל גורם אחר אשר יוכל לייצג אותי בבדיקה הנ"ל). מלבד זאת, הערה חשובה נוספת לאנשי שירות הלקוחות של "רנואר", אם באמת חשובה לכם שביעות רצון הלקוח (קבוע כלא קבוע) ואכן השירות הוא בראש מעיינכם, מן הראוי שתיצרו עמי קשר - אני ממש לא טיפוס אלים, ההיפך הוא הנכון, אני בחורה מאוד נעימה עם המון סגנון (כנראה שלא מספיק טוב בהיותי לקוחה של חברה שמזלזלת בלקוחותיה) והסגנון שלי מתבטא בהמון דרכים ובין היתר בסגנון הלבוש שאני בוחרת.
עלבון סוג הנזק :
צרו עמי קשר ואסביר את עמדתי, במידה ותבחרו שלא להתקשר, הצעתי לעיל את הפתרון. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
התנאים שהצבת לקיום הבדיקה "בתנאי שאקבל אותן בחזרה מתוקנות, או שאקבל פיצוי עבורן", אינם מקובלים. לא נוכל מראש להתחייב לכך. לעניין הפנייה אליך באמצעות המייל: אנו משערים כי לקוח הפונה אלינו באמצעות האימייל מעוניין בתשובה בכתב. יתר על כן, ברור כי לקוח הפונה דרך "אתר תלונה" מעוניין לתת פומביות לתלונתו. מן הראוי שגם תשובת בית העסק תוכל לקבל את אותה חשיפה. חשוב לנו שכל מבקר באתר יראה גם את תגובתנו לעניין ולא רק את עמדתו של הלקוח. תגובה:
נשמח לראות את המכנסיים בשרות הלקוחות, ולחוות דעה, כמוצע בעבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה