פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לזכות על שמלה שהתפרקה בפעם הראשונה שנלבשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב, ב"ש כתובת:
קניון הנגב, ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.8.07 רכשתי פריטים בחנות בשווי 650 ש"ח. בין הפריטים היתה שמלה בשווי 300 ש"ח שנקנתה במיוחד עבור חתונה של חברים. החתונה היתה כשבוע אחרי שהשמלה נקנתה, וזאת היתה הפעם הראשונה שלבשתי אותה. ברגע שהתחלתי לרקוד עם השמלה האבנים שהיו מקדימה התפרקו. לא יכלתי להמשיך לרקוד באירוע, ונגרם לי עוול.
בתאריך 2.9.07 פניתי לחנות, בבקשת זיכוי, ונאמר לי כי הם ישלחו את השמלה למפעל וייצרו איתי קשר בתוך שבעה ימי עבודה לכל היותר. לאחר כעשרה ימים שבהם לא חזרו אליי התקשרתי לחנות, והפלאפון שמופיע בקבלה כל הזמן היה לא זמין. בסופו של דבר, בתאריך 20.9.07 פניתי לשירות הלקוחות ונאמר לי כי תיקנו לי את השמלה, ושהיא מחכה לי בחנות. הסברתי לה כי אני לא מעוניינת במוצר יותר וכי אני רוצה זיכוי עבור המוצר מכיוון שאני לא רוצה ללבוש את השמלה הזאת שוב, לאחר שהיא התפרקה לי. הבחורה אמרה לי כי היא לא יכולה לעזור לי וכי אני צריכה לפנות לחנות ולדבר איתם. פניתי שוב לחנות, ושם הסברתי להם כי אייני מעוניינת בשמלה יותר, והם אמרו לי כי הם ישלחו את המוצר שוב למפעל. בתאריך 30.9.07 חזרו אליי מהחנות ואמרו לי כי הם לא מוכנים לזכות אותי, וכי אם אני רוצה להתלונן- לפנות לשירות הלקוחות. פניתי שוב לשירות הלקוחות וגם הם אמרו לי שוב כי הם לא מוכנים לזכות עבור המוצר,תוך מתן תשובות כמו "עכשיו לאחר התיקון המוצר מושלם" - המוצר היה אמור להיות מושלם גם ברגע שהוא נקנה, ועובדה היא שהוא התפרק. מדוע אני צריכה לקבל עכשיו את השמלה המתוקנת, לאחר שהיא כבר התפרקה לי??? הרי בפעם הבאה שאני אלבש אותה היא תתפרק לי שוב. גם לאחר שיחה עם משה - מנהל בשירות הלקוחות לא קיבלתי תשובות מספקות. שירות הלקוחות של החברה הפתיע אותי מאוד לרעה וגורם לי לא לקנות בחברה זו יותר לעולם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי על המוצר כדי שאוכל לקנות מוצר אחר שאוכל להשתמש בו. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
פרטי המקרה ידועים לי היטב, ואני אף מכירה את המוצר עצמו. טענתה של הלקוחה כי השמלה התפרקה אינה מדוייקת, בלשון המעטה. מדובר בכ-4 אבנים שהשתחררו מעט ממקומם (ואפילו לא נפלו) בשמלה המכילה 75 אבנים. זהו, לכל הדעות, ליקוי מינורי במוצר. יתרה מכך, החוק מחייב את בית העסק במקרים מסוג זה לתקן את המוצר. במידה וזהו תיקון מושלם, אשר מחזיר את הפריט למצבו המקורי, הטיפול מסתיים. אנו מצטערים על אי הנעימות שחוותה הלקוחה. ברור לנו כי זה מצב שלא היה אמור להתרחש, אך עם כל הצער שבדבר, ישנם מקרים שהחברה לא יכולה לצפות מראש. כשהם קורים, אנו לוקחים אחריות מלאה על מוצרינו ונותנים טיפול הולם תוך בחינת כל מקרה לגופו. תגובה:
הפיתרון כבר ניתן, והלקוחה אף קיבלה פיצוי על המקרה.לא נוכל להוסיף דבר בנידון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה