פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות התיקונים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ג ה-25.9 קניתי ברנואר בגדים בסכום של כ-900 ש"ח. בין הפריטים היו 2 זוגות מכנסיים שנדרשו להם תיקונים. המוכרת אמרה לי שמחיר התיקונים 60 ש"ח ושהם יהיו מוכנים למחרת. למרות שהגעתי לאסוף את הפריטים לאחר שכבר היו אמורים להגיע, הם עוד לא הגיעו, אלא רק ביום א, ה-30.9. כיוון שלא יכלתי להגיע לאסוף את הפריטים במועד זה שלחתי חבר, שנאמר לו שלא רק שאני לא זכאית לפיצוי על כך שהפריטים לא היו מוכנים בזמן, אלא גם שמחיר התיקונים הוא 80 ש"ח, 20 ש"ח יותר ממה שסוכם. נגרצה לי עוגמת נפש רבה, כיוון שהמכנסיים לא היו מוכנים בזמן שהובטח לי אלא רק מספר ימים לאחר מכן. התלוננתי על כך הן בחנות והן השארתי הודעה באתר של רנואר אך איש לא חזר אלי.
פיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל כך שאיש לא התיחס אלי בשירות לקוחות. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
משה שוקרון-אחראי שם ותפקיד:
ראשית, הלקוחה פנתה אלינו דרך האתר בתאריך 2.10.07 ונענתה ב 10.10.07 . לקוחות הפונים דרך אתר הבית שלנו ,נענים עפ"י תור.
הוסבר כי מדובר בטעות אנוש ,בכך שהמנהלת שכחה שיום למחרת החייט אינו עובד בערב החג, יום ד' 26.9 והוא חזר לפעילות רק ביום א' 30.9 וביום זה תוקנו הפריטים.
בקשר לסכום התיקון, הסכום ההתחלתי שנאמר לה (60 ש"ח) נבע מכך שלכל מכנס היה יותר מתיקון אחד, והמוכרת לא שמה לב לכך. לכן כשהגיע חבר שלה לאסוף את המכנסיים, יידעו אותו שעלות התיקונים היא 80 ש"ח וקיבל את התמורה.
תגובה:
בשיחה עם צוות החנות ,הובהרה הנקודה של שימת דגש על הפרטים הקטנים על מנת שמקרה זה לא יישנה בעתיד.
על הבילבול ואי הנעימות שנוצרו, נשמח להעניק ללקוחה פיצוי והוא ישלח לכתובת שציינה במייל בימים הקרובים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה