אובדן מוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון סביונים |
כתובת: |
סביונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני 9 ימים רכשתי ברנואר ג'קט, שבדיעבד התברר כמוצר מבוקש של החברה. אף על פי שבג'קט היו מספר פגמים (לולאות פרומות, כפתור חצי קרוע),הסכמי לרכוש אותו במחיר מלא, זאת בתנאי שיתפרו את הכפתור. אתמול, לאחר שראיתי שלא מתבצעת שום פניה מהחנות, פניתי אליהם וגיליתי שבאופן מסתורי הג'קט נעלם ולא ניתן למוצאו. בהבינם חומרת הבעיה (בהתחשב בעובדה שחולצות אינן נוטות להתאדות באויר, וסביר שאחת העובדות פשוט ניכסה אותה אליה, במעשה שאינו פחות מגניבה) הם הציעו לי החזר כספי וטוענים שאין להשיג ג'קט דומה בשום צורה או דרך. מלבד רמת השירות הירודה, לא ברור לי מהלך העניינים התמוה בחברה גדולה שמחשיבה עצמה רצינית. איבדתם לקוח נוסף, חבל.
|
בזבוז זמן, מרמה |
סוג הנזק : |
השגת המוצר, כפי שהוא. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|