פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סביונים כתובת:
סביונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 9 ימים רכשתי ברנואר ג'קט, שבדיעבד התברר כמוצר מבוקש של החברה. אף על פי שבג'קט היו מספר פגמים (לולאות פרומות, כפתור חצי קרוע),הסכמי לרכוש אותו במחיר מלא, זאת בתנאי שיתפרו את הכפתור. אתמול, לאחר שראיתי שלא מתבצעת שום פניה מהחנות, פניתי אליהם וגיליתי שבאופן מסתורי הג'קט נעלם ולא ניתן למוצאו. בהבינם חומרת הבעיה (בהתחשב בעובדה שחולצות אינן נוטות להתאדות באויר, וסביר שאחת העובדות פשוט ניכסה אותה אליה, במעשה שאינו פחות מגניבה) הם הציעו לי החזר כספי וטוענים שאין להשיג ג'קט דומה בשום צורה או דרך. מלבד רמת השירות הירודה, לא ברור לי מהלך העניינים התמוה בחברה גדולה שמחשיבה עצמה רצינית. איבדתם לקוח נוסף, חבל.
בזבוז זמן, מרמה סוג הנזק :
השגת המוצר, כפי שהוא. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
גניבה? מרמה? אני קוראת את המייל הזה שוב ושוב ובכל זאת לא מצליחה להבין כיצד הגיעה הלקוחה למצב בו היא מאשימה את רנואר בהאשמות מהסוג הזה. רנואר היא אחת החברות החזקות והגדולות בענף האופנה בארץ. פעילות לוגיסטית ענפה של כ-90 חנויות מתבצעת בכל יום אל המפעל המרכזי וממנו. על אף שזה מצער מאוד, קיימת הסתברות כלשהי לאובדן פריט בשרשרת המחלקות שמעבירות אותו תחת ידיהן. חבל כי הלקוחה רואה בהצעה להחזר כספי (לאחר ניסיונות רבים להשיג ג'קט חדש) איכות שירות ירודה. אני חושבת שניתן כאן שרות הוגן בהתחשב בנסיבות. תגובה:
היום נודע לי במקרה כי הפריט נמצא, ואף עשה דרכו חזרה ללקוחה. אני מניחה שזה הפיתרון לו ציפתה הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה