פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וטיפול לקוי בהזמנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי לפני שבועיים ה- 23 לנובמבר, נכנסתי עם חבר שלי לרנואר בקניון הנגב, היה שריג שממש אהבתי אבל לא היה בצבע המתאים במידה שלי, חבר שלי רצה לעשות לי נעים, המוכרת אמרה שהוא יכול להזמין את השריג, אז הוא שילם והזמין, נאמר לנו שהשריג יגיע תוך שבוע, מקסימום ביום ראשון בעוד שבוע וקיבלנו קבלה והעתק הזמנה, בנוסף ביקשנו טלפון לכל מקרה, המוכר נתן אבל אמר שהם אלה שמתקשרים אלינו.

הזמן חלף עבר לו ואף אחד לא התקשר, התקשרתי למספר שניתן ואף אחד לא ענה, אתמול, ה- 4 לדצמבר הלכתי לחנות, הראתי למוכרת את ההזמנה ושאלתי מה קורה, היא בדקה בניירות, בדקה בשקיות ולא מצאה כלום, אמרה שתחזור אלי בשעה הקרובה, אפילו רשמה את המספר שלי ביומן וגם "אני מצטערת לכל מקרה שלא יקרה"...

איזה הפתעה, אף אחד לא חזר אלי, לא תוך שעה וגם לא תוך שעתיים, התקשרתי שוב למספר ואף אחד לא ענה, במקרה הטוב ניתקו לי בפנים, התקשרתי לשרות הלקוחות של רנואר (800- 1), התא הקולי אמר לי להשאיר פרטים ויחזרו אלי תוך 24 שעות מקסימום, אף אחד לא חזר...

היום בערב 5 לדצמבר הלכתי עם חבר שלי לחנות שוב, המוכרת קישקשה כל מיני תרוצים שאחד מהם היה "לא הצלחתי להשיג לך"- מה זאת אומרת לא הצלחת להשיג?! אם זה הוזמן ושולם על זה 120 שקל, את מחוייבת להשיג!! את לא אמורה לעשות לי טובה ו"לנסות להשיג"... אז ביקשנו את הכסף חזרה, בהתחלה ניסו לתת לנו זיכוי (על השריג שמעולם לא קיבלתי), סרבתי וביקשנו שוב כסף, הם לא היו מוכנים לתת כסף במזומן וגם לא לזכות את כרטיס האשראי, מה שהם כן היו מוכנים זה לתת לנו צ'ק בסכום הזה שיגיע "תוך שבוע" אנחנו נצטרך לבוא ולקחת אותו, להפקיד בבנק ורק אחר כך נקבל כסף חזרה והם "יתקשרו אלינו"...

בכזה שרות גועלי עדיין לא נתקלתי, כל כך מרגיז ומקומם, ממש העדר מוחלט של מודעות שרות או סתם התנהגות שאמורה למשוך לקוחות לחנות... ועוד חשבתי שזה מותג שאמור לכבד את עצמו...
עוגמת נפש, עלבון, כספי ובזבוז זמן! סוג הנזק :
החזרת כסף+ פיצוי!! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה