פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג - צומת קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר נסעתי עם בן זוגי לסופ"ש בטבריה וקניתי מכנס גינס מסניף רנואר( יום שישי 30.11)
נסעתי לסניף ביג צומת קרית אתא על מנת להחליפו (אני תושבת הקריות) . כאשר הגעתי לקופה אמרתי למוכרת כי החשבונית לא ברשותי אך זהו פריט שנרכש בשבוע שעבר ואין לי בעיה שיבדקו את הויזה שלי - המוכרת אמרה שאין לה זמן לטפל בזה" עם כל הכבוד" ואם אני רוצה שאני אמתין בצד ואחכה שכולם יסיימו חיכיתי כ25 דקות - כאשר ראתה שאני מסתכלת עליה היא התעצבנה עלי ואמרה לי שמאיפה לה לדעת אם רכשתי זאת במבצע סלקום 1+1 ואמרתי לה שאין לי בעיה שתבדוק זאת-ושאין לי בכלל סלקום - היא אמרה שאם אני רוצה שאני אתקשר לטבריה ונתנה לי את המספר - בזמן זה ביקשה שאני אעמוד בצד " כי אנשים עובדים פה" בזמן שכולם מסתכלים עלי עומדת שם עם המכנס וממתינה בצד .כאשר התקשרתי למספר שקיבלתי ממנה לסניף טבריה המוכרת אמרה שממש אין לה זמן לטפל בזה כרגע ושאני אבוא ביום ראשון לחנות בטבריה - אמרתי לה שאני עובדת וגרה בקריות ( אני אשת קבע )ושהאפשרות היחידה שלי היא בימי שישי ועל כן אני רוצה להזדכות עליו היום כי באמת שאין לי יום אחר . היא אמרה אני מצטערת מאוד אני ממש עסוקה עכשיו דברי איתי ביום ראשון וסגרה לי את הטלפון בפנים . שאמרתי למוכרת שזו הייתה תשובתה היא אמרה לי שגם היא הייתה נוהגת ככה ויש עומס אנשים ולכן אני לא יכולה לצפות "שיתעסקו בזה"- כל זה אל מול כל הלקוחות בצורה ממש מביישת
האמת שדי נדהמתי מהיחס. ממש נפגעתי ,האמת גם לא ציפיתי - לקחתי את הגינס ויצאתי. בתור לקוחה נאמנה של הרשת ואחת שבאמת אוהבת את הביגוד של רנואר ציפיתי רק ליחס בסיסי - גם אני לקוחה שזכאית לקבל שרות גם אם לא באתי כרגע לקנות מוצר אלא רק להחליף - ואם עמדתי וחיכיתי - וברור לי שיום שישי זהו יום עמוס וקשה עבורן אבל זהו הזמן היחידי שלרשותי-באמת שלא ציפיתי לקבלת שרות כזה - ברור לי שלא באתי עם קבלה ומן הסתם צריך לבדוק זאת אבל יש דרך - גם אם היו אומרים לי לחכות שעתיים הייתי מחכה אבל רק לתת פתרון ראוי!! לא להשפיל ולדבר אלי כאילו אני לקוחה סוג ב' !
תודה
לקוחה מאוכזבת
עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה