פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות לקויה בסניף רנואר נושא התלונה:
חכים אורלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון, עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אורלי חכים.
בתאריך 2.12.07 רכשתי 2 סריגים מדגם "סריג פסים שיוה ידועה 21882902401 ו-21882905802, במסגרת מבצע 'השני בחצי מחיר', בסניף רנואר קניון איילון.
מידת אחד הסריגים היתה גדולה מדי, ולכן נטיתי להשאר עם סריג אחד בלבד או לקחת סריג אחר במקומו. כל נציגי השירות שנכחו בחנות המליצו במפורש ואף האיצו בי לרכוש גם את הסריג הגדול בטענה שניתן יהיה להחליף את הסריג בסניף אחר.
כל נסיונותי להתקשר לסניפים על מנת לדעת באיזה מהם ישנה המידה הרצויה עלו בתוהו. לכן נאלצתי להגיע פיזית לשלושה סניפים כאשר באף אחד מהם לא היתה המידה הנכונה. לבסוף כשהגעתי לסניף עזריאלי בחרתי בסריג אחר מדגם קרדיגן 2188907 אשר היה זול יותר מזה שרכשתי. בקופה נאמר לי שלא אקבל את ההפרש בין שני הסריגים. הצעתי לנציגת השירות לפחות לקבל זיכוי כמקובל אך נאמר לי שגם זה לא ניתן.
שאלותיי הן:
1. מדוע כאשר רכשתי לראשונה את הסריגים לא הוזכרה כל הגבלה הקשורה למבצע?
2. מדוע לא ניתן היה להשיג טלפונית את הסניפים לרבות מוקד השירות? מדוע היה עליי לגשת פיזית לסניפי רנואר ולא לקבל מענה טלפוני שירותי טריוויאלי?
3. מדוע בסניף עזריאלי, גם כאשר תיארתי את השתלשלות העניינים לא נמצא לי כל פתרון ואפילו לא ניסיון להגיע לפשרה שתהיה לשביעות רצוני?

כאחת שמשמשת בתפקיד ניהולי באגף השירות בחברה מהגדולות במשק אני תמהה על הסטנדרטים הנמוכים שחברת רנואר מציבה לעצמה בתחום השירות ורואה בחומרה רבה את אופן התייחסותה כלפיי כלקוחה וההתנערות מהמשך מתן שירות הולם גם לאחר הקנייה.
האם בעקבות חווית השירות העגומה שעברתי עליי לפנות לערכאות המתאימות שישכילו לתת מענה ראוי לשאלותיי? או שמה חברת רנואר תשכיל לתת פתרון ראוי והולם בענייני.

אודה לטיפולכם הדחוף והמיידי בעניין זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה