יחס מזלזל, אי עמידה בהבטחות |
נושא התלונה: |
סיגל גיל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על היחס המזלזל, לו אני זוכה בסניף רנואר, בכרמיאל.
בתאריך 09/12/2007, רכשתי בסניף הנ"ל שתי זוגות מכנסיים, בהתאם
למבצע 1+1, שהיה בשיתוף עם רשת סלקום. באחד המכנסיים היה חסר סוגר(שמשמש במקום כפתור).
המוכר שטיפל בי הציע לי לשלוח את המכנס לתיקון. כיוון שזה היה זוג אחרון במידה שלי, אני הסכמתי.
בקופה נאמר לי כי התיקון ימשך מספר ימים ובמקרה ולא יהיה ניתן לתקן את הפגם, אני אקבל מכנס חדש.
בפעם ראשונה חזרתי לסניף אחרי שבוע ימים מיום הקנייה. הייתי בטוח כי המכנס כבר מחכה לי,
אבל נאמר לי כי משום מה היתה תקלה אצל התופרות ולכן זה יקח עוד מספר ימים וכי יתקשרו אלי מהחנות ברגע שהמכנס יגיע.
אחרי המפגש הראשון, הייתי עוד פעמיים בחנות אך לצערי לא קיבלתי שום תשובה ברורה לגבי התאריך בו, סוף סוף, אוכל לקבל את המכנס המתוקן.היום כבר עברו יותר משלושה שבועות, מיום הקניה. אני מאוד מאוכזב ונעלב מהיחס שזכיתי לא מצד רשת רנואר.
ציפיתי כי תציבו לעצמכם סטנדרטים, שהם לפחות ברמה של הרשתות המתחרות.
אני מקווה שפנייתי תאפשר לי לקבל את מה ששילמתי עבורו, כי בשלב זה נתתי לכם את כספי ללא שום תמורה מצדכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקבל את המכנס, מתוקן,אבל פתרון הכי טוב זה לבטל עסקה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|