פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנס שלא חזר מתיקון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך החודשיים האחרונים קניתי ברנואר בגדים בשווי 800 ש"ח . אחד מהפריטים היה מכנס לאירוע מיוחד ששוויו כ- 269 ש"ח. למכנס היה חסר אבזם התלבטתי אם לקנותו והמוכרת שיכנעה אותי בכך שתוך יומיים הוא יחזור מתיקון וכדאי שאקנה. אכן שילמתי, חזרתי לאחר שבוע ימים והמכנס עדיין לא הגיע. האירוע כבר עבר ונאלצתי בדקה האחרונה לחפש ולקנות מכנס אחר. לא מרנואר כמובן.חזרתי שוב לאחר שבועיים ונאמר לי שיש כנראה לחץ במפעל ויחזרו אליי תוך כמה ימים. מאז אף אחד לא חזר אליי. הגעתי שוב לחנות ברעננה ומנהלת החנות, אנג'ל, מסרה שהמכנס לא הגיע ותיצור איתי קשר מחר! כמובן שהיא לא חזרה, פניתי אל שירות הלקוחות שלכם ולבסוף נמסר לי שהמכנס אבד. אחרי בדיקות הצליחו למצוא לי מכנס אחר. ביקשתי שישלחו אותו אליי כי לא ייתכן שאגיע 4 פעמים בשביל אותו מכנס. מנהלת החנות לא הסכימה. השארתי הודעה בשירות הלקוחות ביום שלישי וחזרו אליי רק ביום, יום שישי , בשעה 15:00. נמסר לי שעליי להגיע לחנות ולקחת את המכנס האחר והם יעבירו את הבעיה וכנראה ישלחו פיצוי. בינתיים שלחו לי שובר הנחה של 30% הנחה שממש לא מפצה על כל מה שנעשה פה. בינתיים המכנס האחר שמצאו לי לא יושב עליי כמו אותו מכנס ולא מתאים לי . מנהלת החנות הציעה להזמין לי מידה אחרת אבל שוב פעם טעתה והזמינה מכנס אחר בכלל. ברצוני לקבל את כספי המלא בחזרה במיוחד כי שילמתי עליו במזומן!!!ברצוני לסכם ולומר ששירות כזה גרוע לא שווה את כל הקניות שאני מבצעת אצלכם. על כל הטרטורים האלו , על האובדן ועל חוסר השירות שלכם לא אסתפק בשובר הנחה ששלחתם לי כי אם בהחזרת הכסף המלא שהמכנס נקנה ואף יותר.

החזרת כספי המלא ואף יותר פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה בעבר, ואנו עושים זאת גם כיום. על אף שתקלות מהסוג הזה (אובדן המוצר במהלך שליחתו לתיקון) לא אמורות לקרות, הן אכן מתרחשות מדי פעם. מבדיקה שערכתי מול צוות החנות בקניון רננים, נמסר לי כי מהרגע שהובן כי המכנס אבד, הגיע עבור הלקוחה מכנס זהה חדש במקומו. מאחר והלקוחה טענה כי אינו מונח עליה כמו הקודם הוזמנו עוד שני מכנסיים חדשים. החלפת המוצר במוצר חדש היא מהלך מקובל ותואם לחוק להגנת הצרכן. תגובה:
נשמח להעניק ללקוחה זיכוי (לא החזר כספי) על המכנס ולהמיר לה את הפיצוי לפיצוי אחר (מוצר כלשהו במתנה שישלח מטעם החברה). נא להודיענו על כך ב- 1-800-255-225 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה