|
|
|
|
|
|
איכות הבגדים |
נושא התלונה: |
אמינוף יניב |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשים קניתי במבצע של רנואר 3 חולצות ב 100 ש"ח.המחיר נראה לי ממש אטרקטיבי מה גם שהחולצות נמכרות ע"י מותג מוביל בארץ שמתיימר להיות איכותי ואופנתי.נהנתי מאוד מהחולצות כך שאחרי כמה ימים הלכתי וקניתי עוד 3 חולצור מחנות רנואר.הבעיות התחילו אחרי הכביסה הראונה.חשבתי שאולי זו רק חולצה אחת אבל לצערי כל חולצה שיצאה מכביסה יצאה מעוותת והבד הנעים שהיה כשלבשתי את החולצות בפעם הראשונה התחלף במגע של שק !!! אם הייתי קונה את החולצות בשוק הכרמל באותו מחיר לא הייתה לי בעיה, אני מבין שבשוק הכרמל זו האיכות. אבל ברנואר, המותג המוביל במדינה שמיצג איכות ואופנה....מצטער לא ציפיתי.אני מאוד מאוכזר מהקניה ומרשת רנואר.אני את החולצות,לצערי, לא לובש יותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים על התחושות שמתאר הלקוח. נדיר שחולצה מהסוג הזה מאבדת את צורתה כתוצאה מכיבוס על פי ההוראות. יתכן שהלקוח כיבס בטמפרטורה גבוהה מ- 30 מעלות, אך זאת נוכל לבדוק רק אל מול הפריטים עצמם. |
תגובה: |
נשמח לראות את המוצרים במשרדנו. אנא העבר אותם לבדיקת שרות הלקוחות דרך אחת החנויות וניתן על כך מענה הולם. |
פתרון: |
|
|
|