פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה עם כתמים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חנות בקניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/7/2008 רכשתי חולצה מרשת רנואר בסניף אשר נמצא בקניון בת ים. החולצה שרכשתי הינה חולצה בצבע שמנת, הנקראת "חולצת שילוב תחרות" מס' פריט 22863651000 בעלות של 129 ש"ח.
לבשתי את החולצה פעם אחת, בבריתה של ביתי, וכדי להסיר כל ספק, כל פריט לבוש מתחת לחולצה זאת (מכיוון שהיא שקופה במקצת), היה בצבע לבן וללא כתמים.
לאחר שהגעתי הביתה מהבריתה, גיליתי לתדהמתי כתמים ורדרדים ואדומים באזור בתי השחי.
שוב, עליי לציין כי איני משתמשת בדאודורנט צבעוני, ומקרה כזה לא קרה לי בעבר. כיבסתי את החולצה ביד בהתאם להוראות שרשומות על גב הפתקה, אך הכתמים לא ירדו.
בתאריך 21/7/2008 פניתי חזרה לסניף בקניון בת ים (בו רכשתי את החולצה) ישירות אל מנהלת הסניף גב' קטי, אשר הסבירה לי כי בהתאם לנהלי החברה עליי להשאיר את החולצה וכי היא תשלח אותה למפעל לבדיקות מעבדה.
לאחר זמן מה, קיבלתי תשובה מקטי כי ממצאי הבדיקות מעלות כי לא התגלו כל פגמים בייצור החולצה ובעיבוד הבד, וכי לאור עובדות אלו, איני זכאית לפיצוי כלשהוא, אפילו לא להחלפת פריט.
מכיוון שלא ציפיתי לתשובה זאת, פניתי לשרות הלקוחות וטיפל בי נציג בשם משה.
גם כאן, קיבלתי את אותה התשובה ובתוספת קיבלתי מנציג שרותכם, יחס מחפיר ורמיזה כי אני מחפשת פיצויים, וכי אם אני חושבת לרגע לכיוון זה יש לי טעות כי הרשת לא תתן לי פיצוי כלשהו מכיוון שזהו אשמתי.
ברצוני להסב תשומת לבכם, לעובדה כי אני קניינית וותיקה של הרשת, וכי גם בעבר נתקלתי בפגמים בחולצה אחרת שרכשתי, אך במקרה זה הדבר נסגר עוד ברמת החנות והחולצה הפגומה הוחלפה בחדשה.
זאת לא הפעם הראשונה בה אני מתלוננת על מוצרים שאני רוכשת, וברצוני לציין כי זאת הפעם הראשונה שאני מקבלת יחס מזלזל, מעליב ושאינו הולם התנהלות רשת, ובמיוחד התבטא בנציגים האמורים לשרת את לקוחותיה ולהיות הדגל שלה.
בכל פניותיי המצויינות לעיל, לא דרשתי פיצוי כספי, בסך הכל ביקשתי להחליף את החולצה בחולצה אחרת מסוג שונה או אפילו מאותו סוג, מכיוון שהחולצה שרכשתי מצאה חן בעיני.
לאור ההתנהלות שהתנהלה על ידי, אני חוזרת ואומרת שוב, כי הכתמים בחולצה לא נגרמו באשמתי בין אם זה בזדון ובין אם זה בשוגג.
בעקבות פנייתי בכתב קיבלתי תשובה זהה מנציגת שרות לקוחות בשם תמר, בה עדיין חברת רנואר רואה בי אשמה לכתמים בחולצה למרות שאני באמת ובתמים אינני אחראית על כך.
בנוסף, ביקשתי לשוחח עם ערכאה גבוהה יותר, עם גב' שנהב פרץ אך נאמר לי כי איני יכולה.
נשאלת השאלה: מה זה המידור הזה, למה איני יכולה לקבל שירות ומענה מתפקיד ניהולי גבוה יותר?
אין זה ראוי והולם לחברה בישראל להתנהל בצורה כזאת, והבחנתי מקריאה מרפורפרת באתר בפניות רבות אשר דומות לפנייתי שלי זו.
אני חושבת שזאת שערוריה שלקוחות חברת "רנואר" צריכים לספוג את העובדה שפס הייצור של הבגדים שלה לוקה בחסר ובעל פגמים, וכתוצאה מזה מעמידים במבחן את אמינותו של הצרכן במקום לבחון את אמינות הבגדים ותו התקן שלהם.
כספי סוג הנזק :
החלפת החולצה או לחילופין החזר כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
התשובות הניתנות טלפונית ללקוחות החברה ע"י נציגי השירות הן התשובות הרשמיות של חברת רנואר. אין כל סיבה שנציג שרות יתן תשובה כלשהי בעוד שהמנהל שלו יתן תשובה אחרת, ועל כן כל הסמכות לנתינת תשובות ופתרונות מצויה בידי הנציגים מלכתחילה. ולעניין החולצה: ראיתי אותה באופן אישי ואף ערכתי לה בדיקת בקרת איכות. הסימנים הורודים בבתי השחי אינם תוצאה של הבד עצמו. מדובר בבד תחרה בצבע שמנת, אשר אין לו כל סיבה לשנות את צבעו ולהפוך לורוד דווקא באזור זה. כמו כן חשוב להדגיש כי דגם זה נמכר ללקוחות רבות ואף אחת מהן לא דיווחה על תופעה דומה. הלקוחה עצמה תיארה מצבים בהם אכן נגלה פגם ייצור במוצר שרכשה, והטיפול היה מהיר ויעיל בכל פעם. רנואר לוקחת אחריות מלאה על כל פגם ייצור שנגלה במוצר מייד. אך במקרה זה הנסיבות שונות. המוצר תקין וככול הנראה נפגם מגורם חיצוני שאינו באחריות החברה. תגובה:
לצערי, לא אוכל לאפשר את החלפת המוצר בשל הנסיבות שתוארו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה