אי קבלת זיכוי על פריט בסוף עונה והחזרתו לאחר 4 ימים |
נושא התלונה: |
יום שני 26 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל מרכז BIG |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום ה' 22/1/09 רכשתי 2 מעילים ברנואר-הרצליה, החלטתי להחזיר את אחד המעילים והגעתי לחנות רנואר אשר ממוקמת בכרמיאל, לאחר חיפוש ארוך ניגשתי לקופה וביקשתי זיכוי על המעיל, נמסרה לי התגובה שלא ניתן לקבל זיכויים עבור מכירה בסוף עונה. ניסיתי שוב אך לשווא קיבלתי תשובה שזה הנהלים של החברה ואם מצב כזה קרה לי בחברה אז הם שונים מהם.לקחתי מהם מעיל אחר בעל כרחי מכיוון שזיכוי( את הכסף שלי...) לא הסכימו לתת לי,לפי חוק הגנת הצרכן אנו אמורים בכלל לקבל את כספנו( מה שאני אדרוש בהמשך), אז אני שואלת אתכם חברת רנואר היקרה אומנם לקחתי פריט מכם מחוסר ברירה אך אני לא מוכנה לוותר על כך, אנו בארץ במצב כלכלי קשה היחידים שיכולים להיפגע ממצבים כאלו זה אתם, הרי שיווק עובר מפה לאוזן, מצב כזה לא ניתקלתי באף חברה בארץ, הנני רוכשת מותגים בינלאומיים ומשתדלת לעודד גם את הצמיחה הישראלית במשק, אני יכולה להבטיח לכם שאם התלונה שלי לא תטופל ב 24 שעות הקרובות, עזרתם לי להבין שלא היה לי מה להפסיד,ואם מקום שלא עובד לפי ת"י (ISO)שבראש ובראשונה זה "לקוח" זהו עסק שהבסיס שלו הוא רקוב, ואת זה אי אפשר לתקן.
הערה לחברת רנואר: לפני שהגעתי לאתר ניסיתי להתקשר לטלפון המצוי על החשבונית בכרמיאל לפחות7 שיחות בפרקי זמן של 5 דקות בינהם והתשובה היחידה שקיבלתי זה צלצול של פקס.( עובדים יקרים היכן הייתם??) התקשרתי לטלפון של החשבונית בהרצליה הוא בכלל מנותק,אז חברה יקרה האם זה המוניטין שאתם בונים?? אמון הציבור? היכן הוא אם אי אפשר לקבל מענה הולם??
לטיפולכם אודה
מיטל
|
ובזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|