פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך 5.06.09 שמלה ברנואר רחובות.

בתאריך 11.06.09 חזרתי לחנות בבקשה להחליף את השמלה (כי במבט שני בבית היא לא ישבה יפה) כמובן עם טיקט על שימלה וקבלה.

מדדתי שעה ארוכה המון בגדים והם לא נראו לי או שלא הייתה מידה מתאימה לבסוף ביקשתי זיכוי. המנהלת שמה אריאלה אמרה לי שאין באפשרותה להוציא זיכוי "הקופה לא תיתן" כי רכשתי את השמלה ביום שיש מבצע בחנות - 50% על הפריט השני.

הדבר נראה לי תמוהה מכוון שבקניה לא רכשתי פריט שני אלא רק פריט אחד - השמלה, ושימלתי עליה מחיר מלא!!

אני התעקשתי על זכותי לקבל זיכוי, והיא התעקשה שהיא לא יכולה להביא לי זיכוי. לבסוף היא לקחה את הפרטים שלי והוסכם שהיא תתיעץ עם השירות לקוחות ותחזיר לי תשובה.
כמובן שעד היום היא לא חזרה אלי עם תשובה שלילית או חיובית.

לאחר שלא קיבלתי ממנה תשובה הלכתי בתאריך 14.06.09 לסניף בראשון (קניון הזהב) הסברתי להם את המצב והאחראית (לא זוכרת את שמה) הייתה בהלם מכך שלא הביאו לי זיכוי ברחובות, היא אף התקשרה למנהל אזור שהסכים מיד שמגיע לי זיכוי.

לסיכום - קיבלתי את הזיכוי מהסניף בקניון הזהב אבל היחס מהסניף ברחובות היה ממש לא נעים, ההגיון הבריא אומר שמגיע לי זיכוי אם רכשתי את השמלה במחיר מלא! ואריאלה התעקשה שאי לא יכולה לתת לי זיכוי (דבר שנעשה בכמה דקות בסניף ראשון), היא טירטרה אותי לנסוע לקניון הזהב במיוחד לקחת זיכוי. ולא חזרה אלי עם תשובה מהשרות לקוחות כפי שהבטיחה.
אני לא אקנה יותר ברנואר עקב היחס הזה.

ואם כבר אני רוצה לציין שבעת קניית בשמלה כל המוכרות קירקרו, בעוד שכשביקשתי להחליף לבגד אחר בקושי קיבלתי עזרה או יחס. חבל שזה השירות. בית עסק צריך לדעת להרוויח את הלקוחות של מחר ולא את הכסף של היום.


עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השירות הלקוי שניתן ללקוחה בסניף רחובות. אכן, פריטים שנרכשו במחיר מלא ניתנים לזיכוי עד 14 ימים מהרכישה, והיה על אריאלה להעניק לך זיכוי במקום. הלקחים הופקו וטופלו מול החנות. תגובה:
נשמח להעניק ללקוחה פיצוי על כך. הפיצוי ישלח לביתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה