פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות ביל"ו 2 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/12/2009 נקנה מעיל בסך 459 ש"ח. המעיל היה אמור להגיע מסניף באר-שבע מכיון שלא היה הצבע הרצוי.
המעיל היה אמור להגיע לאחר 4-5 ימים, והיו אמורים להתקשר אלי. לאחר 5 ימים לא התקשרו אלי הגעתי לחנות, ונאמר לי שנעשתה טעות והמעיל שהזמנתי נמכר ללקוחה אחרת. ניסו להשיג עבורי מעיל זהה מסניפים אחרים ולא נמצא. הובטח לי ע"י החנות שאקבל החזר כספי מלא, וזה גובה בטופס שנמצא ברשותי.
מתאריך 4/12/2009 ועד היום 15/2/2010 לא קיבלתי את ההחזר הכספי , למרות ששלחתי מספר פעמים דוא"ל לשירות לקוחות ובנוסף התקשרתי והשארתי הודעות במענה הקולי, אומנם חזרו אלי והודיעו לי שאקבל זיכוי, אני מתנגדת לכך בתוקף, מעוניינת רק בהחזר כספי מלא מאחר ששילמתי במזומן ולא קיבלתי את המוצר המגיע לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא +פיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
החוק מחייב להחזיר את הכסף כנגד אותו אמצעי תשלום שבו שילם הצרכן. במקרה שלה הלקוחה לא שילמה במזומן, כפי שהיא כותבת. היא שילמה 299 ₪ באמצעות מעיל שהחליפה, והוסיפה 160 ש"ח בכ. אשראי. לכן ,את ה-160 ₪ שהוציאה מכיסה הצענו לה לקבל בצ'ק מזומן, ואת ה-299 ₪ שהם בעצם עלות המעיל שהוחלף, תקבל בזיכוי . לא הסכימה רוצה את הכל בכסף. הצענו גם פיצוי והיא סירבה. תגובה:
הצעתנו נשארה בעינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה