|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שני 25 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו שני סריגים ברנואר מן , שלאחר כביסה עדינה, ללא סחיטה נעשו ממש מלאי פסים וקמטים , ממש איכות גרועה, נגשנו לסניף חולון לאורלי, שאמרה שאין באפשרותה לזכות אותנו, ביקשנו להחליף למוצר אחר אך היא לא הסכימה, אבקש החזר כספי או זיכוי והחלפה למוצר אחר
|
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
בדרך כלל, כאשר לקוח מציג מוצר שנפגם, המוצר מועבר למחלקת שרות לקוחות לצורך בדיקת בקרת איכות והסקת מסקנות ביחס לטענתו של הלקוח. לפי תיאור תלונה זו, לא ברור האם שלחה הלקוחה את המוצר לבדיקה או לא. |
תגובה: |
נשמח לראות את המוצרים ולהביע את דעתנו על הנזק שנגרם להם. במידה והצדק עם הלקוחה ואכן מגיע לה זיכוי/ החלפה, נשמח לעשות זאת. |
פתרון: |
|
|
|