פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא מספק נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז ביג כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה19.02.10 רכשנו חגורה ושמלה בסניף רנואר במרכז ביג כרמיאל השעה הייתה שתיים בצהריים ופעת לחץ הזמן לא בדקנו את החשבונית רק לאחר שחזרנו הבייתה במוצ"ש כאשר חזרנו לחנות גם בכדי להחליף את צבע החגורה ולהראות למוכרת כי נעשתה שגיעה ולא קיבלנו את ההנחה שצויינה על המוצר (הנחה בסך 20%) תשובתה של המוכרת הייתה כי היא לא יכולה לעשות כלום וגם לא לתת לנו זיכוי כי הרכישה בוצעה ביום שישי גם לאחר שהיא בררה עם העובדת שהייתה שם ביום שישי נשארהאוה תשובה אין זיכוי וזו הבעיה שלנו את התלונה הזו הפנתי לרשת והתשובה שלהם הייתה כי הם לא הבינו מה ענו לנו בחנות. למיטב הבנתינו ברגע שמותבע מחיר או הנחה על המוצר החנות מחוייבת גם אם נעשתה טעות אנוש. במקרה הנ"ל המדבקה הייתה מאוד ברורה ולא ניראה כאילו היא נתלשה ממקום אחר ולמרות זאת היחס של המוכרת שמה "אלה" היה מעליב ולמעט תשובתה כי הרכישה נעשתה ביום שישי, היא לא ניסתה לבדוק את הנושא לעומק. וגם לא נראה שהרשת עצמה עושה מאמץ. וזה שרות הלקוחותברשת רנואר.
כספי סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
על פי חוק, אכן מגיע ללקוח לקבל את המחיר המוטבע על גבי המוצר. לא ברור מתוכן הפנייה מדוע סרבו בחנות לתת זיכוי על הפרש המחירים. אז מה אם זה היה ביום שישי? היום בו נעשתה העסקה אינו רלוונטי למהות העניין.
תגובה:
נשמח לבדוק את הדברים יותר לעומק בהצגת חשבונית ובהצגת התגית שלכאורה הצביעה על 20% הנחה. נא ליצור קשר עם מחלקת שרות הלקוחות 1-800-255-225. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה