פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות לקוי מטעם החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 03/11/09 10:29רכשתי בסניף קניון הזהב מספר פריטים על סך 1823.90 ש"ח.אחד הפריטים היה מעיל עור"שני כיסים"21988123542 על סך899.00ש"ח.לבשתי את המעיל רק פעמיים למשך 3 שעות כל פעם.בפעם השלישית שרציתי ללבוש אותו ראיתי כתםשחור על דש הצווארון מבפנים.כמובן שלא לבשתי את המעיל וכבר למחרת התייצבתי בסניף והראתי להם את הדבר.נכחה שם בחורה בשם שרית(בעלת שיער שחור-בכוונה אני מדגישה כי יש שם 2 מנהלות כאלו),שממנה רכשתי את הבגדים.שרית טענה שיש לשלוח את המעיל לשירות הלקוחות לבדיקה דבר שלוקח עד שבועיים.הסכמתי,לאחר שלושה וחצי שבועות קיבלתי תשובה של ניתן לעשות דבר וכי הפגם נוצר כתוצאה משימוש שלי(מזכירה לכם שלבשתי אותו רק פעמיים).לקחתי משרית את המספר של שירות הלקוחות והתקשרתי אליהם אני.דיברתי עם בחורה שכלל לא הייתה מעודכנת בפרטי הקניה ומשום מה חשבה שרכשתי את המעיל בסוף עונה(על אף שלא התחילה אפילו)עדכנתי אותה בפרטים נתתי לה את מספר הקבלה ואת תאריך הקניה.היא אמרה שהיא תבדוק זאת שוב אך לשם כך עליי לשלוח שוב את המעיל לשבועיים.ניגשתי בשנית לסניף בקניון הזהב ולהפתעתי ראיתי שרית אחרת,בלונדינית, שגם היא הגדירה עצמה כמנהלת ואמרה ששרית הקודמת פוטרה(מאוד מקצועית!!!).סיפרתי לה את השתלשלות האירועים עד כה והיא התנצלה ואמרה שתטפל בדבר באופן אישי ותחזור רלי.נתתי לה את מספר הטלפוןולא שמעתי ממנה מאז.כעבור חודש הגעתי לסניף שוב כדי לוודא סטאטוס טיפול ולהפתעתי המעיל חיכה שם.כשאלתי מדוע לא יצרו איתי קשר לא הייתה תשובה.שרית הבלונדינית אמרה לי ש"אין מה לעשות עם זה",שהמעיל עבר בדיקה ושזה פגם שאני יצרתי.לא הייתי שבעת רצון מאופן הטיפול ומחוסר ההתחשבות בי כלקוחה,בפרט שציינתי שאני סטודנטית והוצאתי ממיטב כספי בחנות הרשת,להזכירכם קניה על סך1823.90 אמנם חלקם בתלושים והשאר באשראי,אך ללא קשר לאופן התשלום אין זוהי הדרך המקובלת להתייחס ללקוח!לכן חזרתי כעבור מספר ימים לסניף ודיברתי עם בחורה נוספת(אני לא זוכרת את שמה,בעלת שיער שחור-כלל עובדי הסניף הכירו אותה היטב)היא הבטיחה לי שתטפל בנושא באופן אישי ושאני צודקת ושיש לה השפעה.היא ביקשה את מספר הטלפון שלי ואמרה שתיצור איתי קשר עוד היום,לכל המאוחר מחר.עד היום לא שמעתי ממנה.עקב לחץ בלימודים התאפשר לי להגיע שוב בפעם ה8 לפחות לסניף בקניון הזהב רק כעבור שלושה שבועות.ראיתי את שרית הבלונדינית ושאלתי אותה מה הסיבה שאני צריכה לחכות זמן רב כל-כך לתשובה??היא טענה שהעובדת שאיתה דיברתי והשארתי לה את המעיל יצאה חופשה של שבועיים ולכן העיניין לא הוסדר(ואני לתומי חשבתי שהיא באמת תטפל בעיניין ברצינות בעוד מה שעיניין אותה זה שמחר היא כבר לא תהיה פה..אוקיי,אז יצאת לחופשה,מותר לך אבל למה לא להעביר את הטיפול למישהו אחר????אני צריכה לחכות כל כך הרבה זמן לתשובה מפני שאחת העובדות בחופשה?זה נשמע הגיוני?!?).שרית הבלונדינית אמרה לי שהיא תטפל בנושא ושתשלח זאת.הפעם היו אנשים בחנות והיא הייתה עסוקה,לכן שירבבה לי מס' פרטים על טופס ואמרה שיהיה בסדר.הפעם כבר השכלתי לקחת ממנה את מספר הטלפון של הסניף.היום בתאריך02/03/10 אני ניגשת לסניף ומרשה לעצמי לדבר בנימה יותר תוקפנית ופחות אדישה ושואלת את שרית מדוע העיניין לא טופל ומה הסיבה שאף אחד מטעם החבר לא יצר איתי קשר?!וגם במספר הטלפון שהיא נתנה לי בפעם הקודמת לא ענו!!היא ענתה לי"אני לא יודעת".זאת תשובה של מנהלת סניף?"אני לא יודעת?!?!?!?" לפחות תקחי אחריות על המעשים שלך ושל העובדים שלך.מבחינתי שרית היא הגורם המייצג והמתווך ביני לבין רשת"רנואר" והתשובות והשירות הלקוי אשר קיבלתי ממנה לא היו לטעמי כלל וכלל!ניגשתי חזרה לעיניין ושאלתי מה התשובה(אני בספק בכלל אם היא שלחה את זה בפעם השלישית לשירות הלקוחות).שרית טוענת כי "אין מה לעשות"ושאני גרמתי לנזק על אף שלבשתי אותו פעמיים בדיוק.היא מתנצלת תוך הצדקתי ומנסה לנפנף אותי מהחנות:"אין לך סידורים אחרים לעשות בקניון??",פשוט מנהלת לתפארת מדינת ישראל!עניתי שלא וביקשתי ממנה לדבר עם מישהו בעל סמכות גבוהה יותר.היא טענה שהגורם הבכיר הוא שירות הלקוחות.לאחר שהתעקשתי שרית הבלונדינית הואילה בטובה להתקשר למנהל האזור שלה,לספר לו את המקרה בקצרה ולא בצורה הנראית כאילו היא באמת רוצה לעזור.מנהל האזור טען שידבר עם שירות הלקוחות ויראה מה אפשר לעזור.חיכיתי בסניף 20 דקות נוספות,אח"כ דרשתי ממנה להתקשר ולראות לאן דברים מתקדמים.מתברר שהיה כשל בתקשורת ושנהב משירות לקוחות הייתה אמורה ליצור איתה קשר,אך לא עשתה זאת.התשובה הייתה שלילית.שנהב משירות הלקוחות טוענת שלא ניתן להחליף לי מעיל ולא לתת לי זיכוי בשום פנים ואופן וכי הדבר לא מגיע לי כלל!אני רוצה לציין ולהדגיש שהמעיל נמצא בסניף החברה-קניון הזהב כבר למעלה מ4 חודשים ובמשך כל התקופה הזו לא השתמשתי ולא ניצלתי את המעיל כלל מעבר לפעמיים אותם ציינתי בתחילת המכתב.
אני פונה אליכם בבקשה לקבל זיכוי על סך899.00ש"ח אותם שילמתי עבור המעיל.ובבקשה נוספת והיא לטפל בנושא השירות הגרוע בסניף.
אבקש את תשובתכם במהרה,
תודה מראש על שיתוף הפעולה,
רוזי מזרחי0526899689.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
המעיל עבר בדיקת בקרת איכות פעמיים במחלקת שרות הלקוחות. נמצא כי על גבי הצווארון מצידו הפנימי (בחלק שמתחכך בצוואר) קיימת תופעה מוכרת: ליכלוך שככול הנראה נובע מזיעה/ שימוש בקרמים וכו'. העור עצמו תקין לחלוטין ונראה מצוין. על כך מעיד מצבו הכללי. תגובה:
מאחר ואין כל פגם ייצור במעיל ואין החברה מטפלת בכתמים מגורם זר שנוצרו על המוצר, לא נוכל לזכות את הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה