פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מאכזב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 12/2/10 אני וחבר שלי קנינו מספר חולצות בחברתכם (ברנואר מן). בין החולצות היתה חולצה שלפני ששילמנו עבורה הבחנו בכתם והחלטנו לא לקנות אותה. מנהל החנות, אמר שכנע אותנו ואמר שנשלם עבורה ובלי בעיה נקבל אותה בסניף בקניון עזריאלי תוך 4 ימי עבודה ורק בגלל אמירה זו הסכמנו לרכוש את החולצה.
אולם, לאחר 5 ימי עבודה הגעתי לקניון עזריאלי על מנת לאסוף את החולצה, אולם המוכר לא ידע בכלל על מה אני מדברת ואמר שיחזרו אלי. לא חזרו אלי. כל יום התקשרנו לברר מה קורה ונענו בצורה מתחמקת "אנחנו בודקים". הותרתם אותנו בחוסר ודאות. לפני שבוע אמרתם לנו שנגיע לדיזינגוף. כלומר, שוב עלינו לבזבז זמן מיותר וכסף (נסיעות, חניה). כמו כן, הוברר לנו כי בסנטר כלל אין את החולצה, והכל היה תחבולה על מנת לגרום לנו להגיע ולקנות מוצר אחר. ממש חוצפה. לאחר נסיונות רבים הצלחנו להשיג את שירות הלקוחות ונאמר לנו ש "היתה בעיה, הנהג משאית איבד את החולצה שלך. אז נחזיר את הכסף וניתן לכם שובר הנחה".
אבל בכדי לקבל את הכסף עלינו להגיע לחנות בסנטר. ואז כמובן שעלינו לנסוע במיוחד לסנטר, לקחת את החולצה ושוב לבזבז זמן וכסף.
לפני מספר ימים נאמר לנו שהכסף יישלח אלינו בהמחאה. פשוט סיוט, עכשיו אני צריכה גם לבזבז זמן על להגיע במיוחד לבנק ולפדות את ההמחאה.
אני לא מבינה למה צריכה להיגרם לנו עוגמת הנפש הזאת, הטרטור והרדיפה אחריכם.
מעולם לא נתקלתי בשירות מזעזע שכזה.
עוגמת נפש (בזבוזזמן) סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה