פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר לא איכותי ושירות לא משביע רצון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי ג'ינס בחברת רנואר 5.11.09 לאחר לבישה אחת בלבד שמתי לב שהג'ינס לגמרי שינה את צורתו והפך להיות רחב באופן מיוחד ולא נוח ובעצם בלתי אפשרי ללבישה. המכנס עלה לי 319 ש"ח. מספר הדגם הוא 2294501 צבע 03 מידה 38. אני חייבת לציין שבזמן הקנייה התלבטתי רבות עם המוכר שלזכרוני קראו לו אמיר והוא שיכנע אותי לקנות בתואנה שאני קונה ברנואר ולא תהיה בעיה להחליף אם תהיה לי בעיה. לאחר חודש הגעתי לרנואר כדי לבקש להחליף את המוצר בגלל שלא יכולתי להמשיך להשתמש בו. אני גרה בגבעתיים ומגיעה לקניון רמת אביב לעיתים רחוקות מאוד ולא היה ביכולתי להגיע לפני כן. ביקשתי להחליף. בחנות מילאו את הפרטים שלי ואמרו שישלחו לשרות לקוחות את הבקשה. לאחר כמה ימים חזרו לי מהחנות ואמרו שבשרותת לקוחות סרבו לקבל את בקשתי ואין לי אישור להחליף או לקבל זיכוי. מאוד כעסתי על התשובה מאחר והמוכר הבטיח לי שלא תהיה בעיה להחליף אם ארגיש שהמכנס גדול לי. מאז אני כל שבוע כמעט מתקשרת לשרות לקוחות כדי לנסות לשנות את תשובתם ומגיעה מיד למענה קולי שלא מאפשר לי להגיע אפילו לא פעם אחת לשיחה עם נציג. אמנם הנציגים חוזרים אליי אבל תמיד בשעות הבוקר כשאני עובדת ואין ביכולתי לענות. כך עובר הזמן ואני כבר לגמרי מתוסכלת ומיואשת ונמצאת ללא מענה. המכנסיים שלי נמצאים אי שם ברנואר ו319 שח הלכו לטימיון. אנא עזרו לי.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
שיאפשרו לי להחליף את המוצר במוצר אחר שאני אבחר או שיתנו לי זיכוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה