פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'קט ש"התפורר" לאחר פחות משנה, ואין מענה משירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחורף שעבר רכשתי בסניף רנואר קריית אונו מעיל חדש דמוי עור.
בתחילת החורף הנוכחי, לאחר שהעברתי את בגדי החורף לארון, שמתי לב כי הציפוי דמוי העור של המעיל מתפורר, והוא לא ניתן ללבישה, וזאת לאחר חודש בלבד של שימוש, והשאר היה באחסנה בארון.

פניתי לשירות לקחות רנואר דרך האתר, והם הפנו אותי לסניף קריית אונו לשם מסירת המעיל.
נסעתי לסניף, ושם נאמר לי כי מאחר ששילמתי במזומן אין אפשרות לשחזר את הקבלה,(שזה דבר מוזר כשלעצמו, כי הרי על המעיל יש את לוגו רנואר וברור שהוא נקנה ברשת), ועליי לפנות שוב לשירות לקוחות.

פניתי ב2 מכתבים שונים לשירות לקוחות(אביטל פטיטו), ולא קיבלתי מענה.(פנייתי היתה באיזור אמצע פברואר).
גם פנייתי לקבלת מספר הפקס לשם שליחת תלונתי לא נענה.

אשמח אם אנשי רנואר יקראו פנייה זו ויוכלו לטפל בבקשתי.

בתודה,
ערן.
כספי סוג הנזק :
החלפת\תיקון הג'קט. או פיצוי שווה ערך אחר. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה