פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הסכמה לתת זיכוי על מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה, גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום ה' (25.3.10), קניתי שימלה בסניף של רנואר במרכז המסחרי בכרמיאל, בסכום של 379 ש"ח. כשהגעתי בערב לביתי ומדדתי את השימלה התחרטתי על שקניתי אותה, מאחר ובמבט שני נראתה פחות טוב. ביום א' (28.3.10) נסעתי אחר הצהריים במיוחד לגרנד-קניון בחיפה, הקרוב למקום מגורי, במטרה להחליף את השימלה. הבאתי עימי את השימלה, עם התגית ועם הקבלה כמובן, והמוכרת ציינה בפני שלא תהיה בעיה להחליפה. במשך כשעה הסתובבתי בחנות ומדדתי, אך מצאתי פריט אחד בלבד בו הייתי מעוניינת, חולצה בשווי 200 ש"ח. כשניגשתי לקופה במטרה לקחת את החולצה ולקבל זיכוי על היתרה, אחראית המשמרת אמרה כי המערכת מקולקלת ואין לה אפשרות להדפיס לי זיכוי, ושהיא לא יודעת מתי המערכת תהיה תקינה. כששאלתי אם אוכל להסתובב שעה בקניון ולחזור עד שתתוקן, אמרה שאולי. כאשר חזרתי אחרי שעה (בשעה 17:30) עדיין סירבה לספק לי זיכוי בטענה שהמערכת מקולקלת, עימה הייתה אחראית נוספת בשם קרן שאמרה אותו דבר. הן היו מאוד לא נחמדות ולא התאמצו לעזור כלל, רק ציינו כי אוכל לקבל זיכוי עד ה-12/4/10 בלבד, ואח"כ זה כבר רק פריט תמורת פריט. עד תאריך זה מתקיים חג הפסח ואולי בכלל לא אספיק לבוא שוב במיוחד. העניין הרגיז אותי מאוד מכמה סיבות:
1) את הלקוחות האחרים שקנו בחנות לא הייתה להן בעיה לחייב באשראי, למרות שהמערכת כביכול "מקולקלת". התחושה הייתה כי הן משקרות לי, נראה לי תמוה שערב לפני חג הפסח מערכת האשראי לא תקינה ואין אפשרות להדפיס זיכוי, ולא יודעים מתי תתוקן. וזאת דווקא כאשר מדובר בערב עמוס בו ברור שישנם קונים רבים.
2) באתי במיוחד, מייד עם הכניסה לחנות ציינתי כי אני מחזירה פריט ומעוניינת להחליפו ואף אחד לא טרח להזהיר אותי מראש כי המערכת "מקולקלת" וכי אם לא אמצע פריט אחר לא אוכל לקבל זיכוי. ולכן, הסתובבתי שעה, ובעצם ביזבזתי את זמני וחוויתי עוגמת נפש.
3) העדר כל סימפטיה, אמפתיה או מאמץ לעזור מצד האחראיות.

כמובן שלא תהיה לי ברירה ואצטרך למצוא את הזמן בשבוע וחצי הקרובים בכל זאת לגשת שוב במיוחד לחנות, אחרת אפסיד את האפשרות לקבל זיכוי.

אשמח לתגובה ולעזרה,
תודה.

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה