פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מבקרת איכות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין-מן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי כ5 זוגות מכנסיים אלגנט ברנואר מודיעין, חלקם לפני כביסה וחלקם אחרי כביסה אחת או ניקוי יבש הוציאו צ'יפים, חזרתי לסניף והם מצידם שלחו לבקרת איכות והם טענו שזה לגיטמי לחלק מהמכנסיים ולשאר "אין אחריות לכל החיים" כשהמכנס נקנה חודשיים לפני. ניסינו לשלוח שוב את אותו מכנס שעליו "אין אחריות לכל החיים" ושוב זו היתה התשובה. פניתי לשירות לקוחות ואמרו ש"זה מה יש" זה לא שירות בפרט לחברה שמכבדת את עצמה!
כספי, עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפ בחדשים או זיכוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
לא ברור מן הפנייה האם המכנסיים נקנו לפני שנה או לפני חודשיים. לא ברור גם מה זה "הוציאו צ'יפים"...מאחר והפנייה אינה ברורה, אשיב בכלליות: חברת רנואר שמחה לתת אחריות למוצריה למהלך העונה בה הם נקנו או לכל המאוחר עד חצי שנה מהרכישה. שימוש וכביסות במשך שנה למוצר טקסטיל מובילים לבלאי טבעי ונורמלי של המוצר, אשר אינו מאפשר הענקת אחריות. תגובה:
לא נמצאו פניות טלפוניות של הלקוח למחלקת שרות לקוחות, על אף שהוא טוען שכך עשה. נשמח לשוחח עימו טלפונית ב- 1-800-255-225. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה