פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריט פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו 3 חולצות מכופתרות ברנואר-בנות לפני סוכות 2009 ו2 מתוכם פגומות חזרנו לאחר החג והמנהל שם-אלכס אמר שנחליף בחולצות אחרות. מאחר ואנחנו דתיים לא היה מה לקחת ובמשך החורף נכנסנו כמה פעמים וגם לא היה פריטים הולמים. לפני פסח נכנסנו לרנואר ת"מ י-ם וכשמצאנו פריטים אמרו שא"א להחליף וצריך לשלוח לבקרת איכות אך הם צריכים חשבונית קניה מהסניף שנרכש. ניסינו להחליף במודיעין אך התשובה שלילית. ניסינו לשחזר חשבונית קניה אך המנהל טען שהחליפו מערכת ואין אפשרות. כשהתעניין למה הסברנו ואמר שאין מצב שנקבל משהו. כרגע אנחנו עם 2 חולצות שאין מה לעשות איתם
כספי סוג הנזק :
זיכוי לפריטים חדשים פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
עם כל הרצון הטוב, החלפה של מוצרים כל כך הרבה חודשים לאחר הקנייה אינה אפשרית. סוכות חל באוקטובר 2009, ואנו היום במאי 2010. ברנואר קיימים 14 ימים לביצוע ההחלפה. ניתן לחרוג במספר ימים נוספים, אך לא בכמה חודשים. ענף האופנה הוא ענף דינאמי. העונות מתחלפות בקצב מהיר מאוד, ופריטים מעונות קודמות אינן מוחלפים בעונות מאוחרות יותר. תגובה:
לצערי, לא נוכל לאפשר החלפה בנסיבות אלה. ניתן יהיה לפנות לאחת מחנויות העודפים שלנו ולהחליפן על פי מחירן כיום בלבד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה