פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שווא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון ממילא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/3/10 רכשתי שמלה בחנות רנואר בקניון ממילא בירושלים. מכיוון שלא הייתה שמלה במידתי נאמר לי כי עליי לשלם את הסכום והשמלה תישלח לסניף הקרוב לביתי בקניון לב חדרה.
השמלה הגיע מאוחר מן הצפוי ועל כן בשיחה עם מוכרת רנואר בחנות בחדרה יחד עם אחראית שירות הלקוחות של חברת רנואר סוכם כי לא אקח את השמלה ואקבל עליה זיכוי מלא. כיוון שהעסקה בוצעה בחנות בממילא נאמר לי כי השמלה תישלח לשם וכי הם ייצרו איתי קשר בכדי לבצע את הזיכוי.
אני פונה אליכם כיוון שמאז אותה שיחה לא פנו אליי מחנות רנואר בממילא ולא מחברת רנואר. אני עצמי התקשרתי לחנות אך לא היה מענה מעולם. בנוסף, השארתי הודעות בתיבה הקולית של שירות הלקוחות של רנואר ומעולם לא חזרו אליי. כמו כן, פניתי לשירות לקוחות של החברה דרך אתר האינטרנט וגם אז מעולם לא חזרו אליי.
כספי סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה