פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה של זיכוי ואז דחיה של הזיכוי נושא התלונה:
דיין רועי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים,המלאכה 2, קריית אתגרים כתובת:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת השנה קניתי נעליים מרנואר, סניף קניון רננים ברעננה.
בחודש פברואר החזרתי אותם לסניף לתיקון אחרי שנקרעו.
בערך שבוע או שבועיים אחר כך, בתאריך 21 לפברואר יניב השאיר לי
הודעה קולית בה נמסר לי לבוא ולקבל זיכוי על הנעליים.
יום או יומיים אחרי קבלת ההודעה הגעתי לסניף בכדי לקחת טופס זיכוי.
רותם אמרה לי שיש לי זיכוי ואני יכול לבחור פריטים בחנות, אך אין טופס זיכוי
כי הזיכוי הוא רק בסניף הזה בו החזרתי את הנעליים.
מכיוון שהגעתי בהפסקת צהריים ביום עבודה אמרתי לה שאני אחזור ביום אחר
ורותם אמרה שאין בעיה ולחזור עם הטופס של הנעליים ויש לי זיכוי.
בנתיים עבר זמן מסויים כי הייתי מאוד עמוס בעבודה וקניתי גם נעליים
אחרות בחנות אחרת.
בניתי על זה שברנואר יש לי זיכוי ואוכל לקחת חולצות או ג'ינס.
בתאריך 6 למרץ קיבלתי עוד שיחת טלפון מיניב שאומר לי לבוא לקחת את
הנעליים שחזרו מתיקון.
אמרתי לו שכבר הבטיחו לי זיכוי מזמן ורותם אמרה לי בחנות שיש לי זיכוי.
לא זכרתי שיניב הוא זה שמוקלט אצלי שאומר שקיבלתי זיכוי בפברואר.
יניב טען שרותם טעתה ואין שום זיכוי.
ביקשתי לדבר עם מנהל והוא טוען שהוא המנהל והוא מחליט שזה טעות.
לא הסכמתי ואמרתי לו שאני קודם אצור קשר עם השירות לקוחות.
יניב השיב שאם אני לא בא לקחת את הנעליים מצידו הוא זורק אותם לפח.
ב-8 למרץ כתבתי לשירות לקוחות דרך האתר של רנואר שכן לא מצאתי טלפון
של שירות לקוחות אלא רק של סניפים.
היום ה-15 למרץ ועדיין לא קיבלתי התייחסות בכלל ולכן אני כותב כאן באתר תלונה
בתקווה שאקבל התייחסות כלשהי.
כספי סוג הנזק :
הזיכוי שהובטח פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה