פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שני פריטים ששולמו עבורם עד לרגע זה!! נושא התלונה:
כהן אתי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון אבנת פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במכתבי זה אני רוצה לפרט שרשרת של מחדלים וטעויות של שירות גרוע ביותר.
וכך הוא, בתאריך 9.3.12 יום שישי בבוקר, נכנסתי לחנות רנואר בסניף קניון אבנת בפ"ת, וקניתי פריטים בשווי כ 2000 ש"ח לי ולבעלי. שני פריטים שלא היו קיימים במידה שלי הוזמנו עבורי ע"י שובר הזמנה שמולא במקום וניתן לי העתק ממנו בצרוף חשבונית קבלה. הובטח לי ע"י המוכרנית שתוך מספר ימים אקבל את הפריטים הללו, כמובן שנבדק קודם אם הם קיימים בסניף אחר, (אציין שזו קולקציית הקיץ 2012), ולאחר הסכמתי לכך שילמתי ויצאתי מרוצה עם הפריטים שהיו ברשותי.
בתאריך 20/3/12 בשעה 14.00 לערך (כשבוע וחצי לאחר שהמתנתי בסבלנות שיתקשרו אליי), קיבלתי טלפון ממנהלת החנות (לימור שמה) ובו התבשרתי כי הפריט שביקשתי הגיע לחנות וכי אני יכולה לבוא ולקחתו. ציינתי בפניה כי ישנו עוד פריט נוסף והאם גם הוא הגיע? היא מסרה לי שאין עוד פריט וכי קיבלתי אותו במעמד הקנייה, ואז התחיל וויכוח לא לעניין שבו היא כעסה שאני מנסה להוציא ממנה פריט בכוח וכי היא תספוג את הפריט השני אם היא תתן לי אותו, וזה לא נכון שלא קיבלתי אותו...וכן עוד משפטים כאלו וכאלו, הטון שלה היה מאוד בוטה ולא נעים, ואני פשוט הייתי המומה ולא ידעתי מה לומר...אמרתי לה שאני באמצע עבודה ולא יכולה לדבר כרגע אבל בסיום היום אגיע אליה לחנות. היא טענה שהיא עד שעה שש תהיה בחנות, אחרי זה היא לא שם. כמובן שיצאתי קצת מוקדם מהעבודה בכדי להגיע אליה, אבל כבר בארבע היא לא היתה שם, מה שהכעיס אותי מאוד!! לבזבז זמן יקר על חשבוני והיא לא שם. כשהגעתי היתה שם בחורה אחרת (בשם ורד) שמסרה שלימור יצאה בשלוש והיא כבר לא תהיה היום, למרות כל זה הסברתי לה ביפה מה הבעיה וחיכיתי שיבדקו לי את הפריטים בכדי שאוכל לקחת אותם ולהסתלק כבר מהמקום (הרגשתי חוסר סבלנות משווע).
לאחר המתנה בקופה של כ 10 דקות, לאחר שלקוחות באים משלמים והולכים ואני עדיין ממתינה,שאלתי מה קורה? ורד אמרה באמת הרבה זמן ואני לא מבינה למה הבחורה שנשלחה למחסן עדיין לא חזרה, אז הלכה בעצמה למחסן לבדוק וחזרה עם תשובה שהיא לא יודעת איפה זה ושאבוא מחר. ברגעים אלו כבר ממש התפוצצתי ואמרתי לה שאני חושבת שזה כבר ממש מוגזם ועל זה אני לא מוכנה לעבור בשתיקה. היא עדיין טענה שהיא מצטערת והיא לא יכולה לעשות כלום ושאבוא מחר, אמרתי לה שגם ככה יצאתי מוקדם היום והפסדתי שעות עבודה ומי מבטיח לי שמחר זה יהיה??? לא קיבלתי תשובה לכך ובתחושת אכזבה עמוקה ותסכול יצאתי בבושת פנים ממורמרת ומתוסכלת מהחנות.
ניסיתי ליצור קשר טלפוני (מה שמופיע על הקבלה) עם החנות, אך אין כל מענה, ועד לרגעים אלו לא קיבלתי את שני הפריטים ששילמתי עליהם.
אני דורשת פיצוי הולם על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי (הוויכוח המיותר מול הבוס שלי והעובדים שלי ששאלו אחר כך מה קרה? הרגשתי בושה באותם רגעים).אני מצפה לתשובה מהירה שכן המתנתי מספיק זמן עד עתה.
תודה מראש
אתי כהן
054-2445681
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת שני הפריטים + פיצוי הולם! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה