פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות בחשבון ויחס בוטה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא - קניון ערים כתובת:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לסניף רנואר בקניון ערים לקנות מתנה. מוכר שהציע עזרה הפנה אותי לעמדת מכנסונים במחיר 99 ש"ח. בעודי מסתכלת על הבגדים, הוא אמר שיש גם מכנסי ג'נס באותו מחיר והפנה אותי לצד אחר של העמדה. בחרתי מכנסיים וניגשתי לשלם. שילמתי בכרטיס רב קארד. הקופאית לקחה את הכרטיס וחייבה, מבלי להגיד לי את הסכום. כששאלתי מה יתרת הכרטיס, הבנתי שחוייבתי ב- 220 ש"ח במקום ב- 99 ש"ח. כשהמוכר נקרא לקופה לברור, הוא אמר " זה באותו עמדה, אז חשבתי שגם זה ב- 99 ש"ח". ביקשתי לקבל את כספי בחזרה אך כמובן אמרו שאי אפשר. אמרו לי לחתום על העתק החשבונית ולקבל זיכוי. אמרתי שאני לא אחתום ושאני לא רוצה זיכוי, אז הקופאית אמרה: "אם את לא תחתמי אני אקשקש במקומך, זה לא משנה". אח"כ ניגש שלומי מנהל הסניף ,שבמקום לקחת אחריות על סדרת הטעויות בסניף שלו, אמר שישלחו לי צ'ק. נכנסתי לקנות מתנה ב- 5 קדות, עוכבתי שלא לצורך, נתקלתי ביחס מחפיר, מבלי שאף אחד התנצל על שרשרת הטעויות ועכשיו אני צריכה לרדוף אחרי הצ'ק שלי.

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה