פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות משפיל ומאכזב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידיעתכם את חווית השרות שקיבלתי עקב בחירתי להיות לקוחה של חברתכם.
ביום שישי ה- 25/5/2012 ניגשתי לסניף רנואר במתחם G כפר סבא, על מנת לקנות כרטיס מתנה.
היה תור לקופה וכמובן שחיכיתי בסבלנות,
שהגיע תורי ניגשתי לקופה שבה עמד מנהל החנות וביקשתי ממנו כרטיס מתנה, בשיא החוצפה הוא קרא ללקוחה שעמדה אחרי והתחיל לשרת אותה.
שהערתי לו שעמדתי בתור כמו כולם ולמה הוא מטפל בלקוחה אחרת ולא בי שזה התור שלי הוא ענה לי " שתכף יבדוק " והמשיך לשרת את הלקוחה.
לאחר שעשה "טובה" פתח את המגירה אפילו לא חיפש ואמר לי שאין כרטיס.
שרות מאוד מזלזל ומאכזב .
נתן לי הרגשה שמכיוון שאני לא קונה פריט ממשי אין לי זכות לקבל שרות הוגן.
כלקוחה ותיקה בחברתכם שמוציאה עשרות אלפי שקלים מידי שנה וכבן אנוש לא אסכים ליחס שכזה, ועל אחת כמה וכמה מנותן שירות במקום שאני משלמת בו ממיטב כספי.
אודה על התייחסותכם ותגובתכם .
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה