פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוק הגנת הצרכן- זלזול ויחס מבזה של מנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 11.6.12, ביצעתי קניות ברשת רנואר- סניף קניון מודיעין. אולם לתדהמתי למרות שחשבתי שמדובר ברשת אשר מכבדת את עצמה, נתקלתי בהפרה בוטה של חוק הגנת הצרכן, תוך יחס בוטה ומעליב מצד מנהלת הסניף.
להלן פרטי האירוע:
1. במדף החנות ראיתי זוג נעליים שעליהם רשום הסכום: 150 ש"ח.
2. כששאלתי את המנהלת כמה עולות הנעליים ענתה המנהלת אף היא בעל-פה: "150 ש"ח"- כפי שרשום.
3. הגעתי לקופה עם הנעליים ועם קנייה נוספת של בגדים, אולם לתדהמתי המחיר לא נשמע לי הגיוני.
4. כששאלתי את המנהלת לפשר המחיר ענתה לי שהנעליים עולות 200 ש"ח.
5. כשהסברתי לה שמדובר בהטעיה אסורה לפי סעיף 2(13)- שבחוק הגנת הצרכן- התשמ"א- 1981, ואילו היא ענתה לי בזלזול "העובדת טעתה".
6. למותר לציין ש"טעתה" המנהלת אף היא, בכך שענתה לי בעל-פה שמדובר במחיר של 150 ש"ח, עוד אציין שעובד החנות שהציג עצמו כסגן המנהלת- ענה אף הוא שהמחיר הוא "150 ש"ח".
7. כשהמנהלת סירבה לתת לי את השירות לפי החוק וענתה לי בזלזול "תפנה לשירות לקוחות" , ביקשתי ממנה לפנות היא לשירות לקוחות ולתת לי את השירות שמגיע לי בתור לקוח, אז זו האחרונה איימה עליי שאם לא אצא מהחנות תקרא למאבטח.
8. למותר לציין שברגע זה, בילוי קניית הבגדים הפך לבילוי מעליב, מבזה ומשפיל שהתבצע תוך הפרת חוק ותוך איומים לקרוא למאבטח כיוון שעמדתי על החוק.
9. כאמור, מדובר בשני מוכרים בכירים של החנות- המנהלת וסגן המנהלת, שלא הנידו עפעף להטעות אותי במחיר , לגרום לי לבצע קנייה גדולה, ולא לתקן את טעותם, תוך כך שהם מאיימים, מבזים ומשפילים אותי ברבים.
10. אני פונה אליכם, על מנת שתנסו ולו במעט לתקן את העוול שנעשה כלפיי.
11. בנוסף, אני פונה אליכם על-מנת שתעבירו הנחיות ברורות למנהלים של סניפי רנואר, כדי שמצב זה לא יקרה שנית לאף לקוח.
12. עוד אוסיף ואציין שאשמח בשמי ובשם לקוחות אחרים של רשת רנואר לקבל מדיניות ברורה לגבי קבלת תלושי "רב-תו" ו-"תו-הזהב" שאינה מובנת לא לי ולא לאף לקוח, שכן פעם מקבלים את התלושים ופעם אחרת לא מקבלים ובכך גורמים שוב למצב לא נעים כלפי הלקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצויים אשר הולמים את האירוע שכן מדובר בהפרה בוטה של החוק תוך עוגמת נפש. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה