פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע בסניף רנואר בקניון חיפה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.6.2012 קיבלתי מחברה חולצה מרנואר במתנה שנרכשה במהלך חודש יוני. מכיוון שהחולצה הייתה גדולה עלי וגם פחות לטעמי הלכתי להחליף אותה. בתאריך 8.6.2012 הגעתי לסניף רנואר בגראנד קניון בחיפה החזרתי את החולצה בשווי של 119.90 ש"ח וקניתי שתי חולצות, אחת בשווי 179.90 ש"ח ואחת בשווי 99.90 ש"ח. כשהגעתי הביתה שמתי לב שהחולצה בשווי 99.90 יותר מדי גדולה עלי והחלטתי להחליפה. בתאריך 13.6.2012 הגעתי לסניף רנואר בקניון חיפה ומדדתי בגדים שונים במקום החולצה המדוברת. משלא מצאתי דבר פניתי למנהלת החנות בבקשה לקבל זיכוי. מנהלת החנות טענה שמכיוון שהחשבונית שברשותי היא חשבונית בה החלפתי פריט לא תוכל לזכות אותי. הסברתי לה כי הפריט היה מתנה ובכל מקרה לא מדובר רק בהחלפה קניתי פריטים נוספים העולים על המחיר של הפריט המקורי ובכל מקרה לא עברו 14 יום מתאריך הרכישה המקורי, אך היא סרבה בכל תוקף. אמרה שאם יש לי בעיה אני יכולה לפנות לשירות הלקוחות של החברה. ביקשתי ממנה את הפרטים שלה לאור היחס המזעזע והלא הוגן לו זכיתי והיא רשמה את השם "שירי" על דף. כשביקשתי שתרשום גם שם משפחה היא סרבה ואמרה "שירי זה מספיק". והתרחקה מהדלפק. אני יודעת שאף חנות לא ששה לתת זיכויים אך זו זכותי כלקוחה ואני דורשת אותה בכל תוקף!!! לא עברו אפילו שבועיים מתאריך הרכישה המקורי של הפריטים ובטח שלא מגיע לי יחס מזלזל שכזה! אני לא שבוייה של אף חנות בה העזתי לרכוש משהו. אני כועסת מאוד ומעוניינת לדעת מה יחס החברה לנושא הנ"ל וכן להתנהגות המנהלת "שירי זה מספיק..." מקניון חיפה. מצפה בקוצר רוח לקבלת תגובת החברה לנושא. אם זה היחס ללקוחות בו חברתכם "מתהדרת" אבדוק כיצד אני יכולה להפיץ את המידע החשוב הזה לצרכנים פוטנציאליים נוספים.

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה