פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
שמש נתנאל שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מלחה+מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להעלות חווית שירות שלילית מאוד אשר חוויתי בשני סניפי רנואר ישראל, סניף מעלה אדומים וסניף מלחה, שניהם באזור ירושלים. בתאריך 11/6/12 נכנסתי לחנות רנואר בקניון מלחה על מנת לקנות בגדים לחתונתו של אחי המתקיימת בתאריך 19/6/12.( לאחר לבטים רבים החלטתי שאבחר ברנואר כמלבישה שלי לחתונתו של אחי לאחר שהנני לקוח קבוע של מוצרי האופנה של החברה זה מספר שנים). כאמור בבוקר ה 11/6/12 לאחר כשעה ארוכה ומייגעת של מדידות בחנות רנואר בקניון מלחה, הוחלט על רכישת מכנסיים וחולצה. לאחר בירור עם עובדי הסניף התברר לי שהחולצה אינה קיימת בצבע שבו אני מעוניין ובמידה התואמת לי בחנות. התאכזבתי מאוד, אך עובד הסניף בשם ענאן שגם טיפל בי במהלך שהותי בחנות העלה בפני אופציה של הזמנת החולצה שתגיע עד לטווח של שבוע. הוסבר לענאן הבכיר בחנות באותה שעה שהעניין מעט דחוף מכיוון שהפריטים נרכשים לחתונתו של אחי המתקיימת ב 19 לחודש, כשבוע לאחר מכן. התעקשתי שיבדוק בסניפים הקרובים באזור ירושלים אם החולצה קיימת במידה ובצבע שבחרתי על מנת שאוכל לרכוש אותה במיידי ולא אצטרך להמתין להזמנה. ענאן התקשר לסניפים במעלה אדומים וממילא הקרובים ביותר ( בדיעבד התברר שהעובד שיקר ולא התקשר באמת, אלא ב"כאילו"- מעשה פרי דמיונם של עובדי רנואר). לאחר ה"שיחה" עם הסניפים הנ"ל הוסבר לי ע"י ענאן שגם בסניפים אלה לא קיימת החולצה ולכן כל שנותר הוא להזמינה, בהבטחה שההזמנה תגיע לסניף מעלה אדומים הקרוב לביתי עד ליום ראשון ה 17 לחודש. יומיים בדיוק לפני חתונתו של אחי. המכנסיים נרכשו במעמד ההזמנה, וגם על החולצה שילמתי, ויצאתי מהסניף שמח ומאושר על בחירת ההופעה שאלבש בחתונה. בדרכי חזרה לביתי במעלה אדומים נכנסה בי "רוח שטות" , והחלטתי לעבור בקניון המקומי בסניף רנואר ולבדוק האם באמת החולצה אינה קיימת בסניף. להפתעתי גיליתי שהיא אכן קיימת בדיוק בצבע ובמידה אותה הזמנתי ואשר הוסבר לי בבטחון מלא בסניף מלחה שאינה קיימת בכל איזור ירושלים !!!!!!!!. מיותר לציין את ההרגשה שהציפה אותי באותו רגע. הרגשתי מרומה וכעוס על כך ששיקרו רק כדי שאצטרך לרכוש את החולצה בו במקום. באופן תמים ניגשתי לבכיר בסניף רנואר מעלה אדומים באותה שעה, עובד בשם איתי, ושאלתי אותו אם קיבל הבוקר טלפון מסניף מלחה לגבי החולצה הספציפית הזאת. כמובן שהתשובה הייתה לא, ובאותו רגע נפל לי האסימון שענאן לא טרח אפילו להוציא שיחה אלא עשה עצמו מתקשר על מנת שאצטרך לרכוש את החולצה בו במקום ולא אמתין אלא ישלם ויזמין מייד. הרגשה של כעס וזעם הציפה אותי אך החלטתי לנשום עמוק ולנסות להביא דברים על מקומם בצורה הטובה והנעימה ביותר. הובהר לאיתי כל השתלשלות האירועים בסניף מלחה, וביקשתי שמכיוון שכבר שילמתי על החולצה והיא נמצאת כרגע בסניף שיואיל לתת לי אותה. איתי הסביר לי שלמרות ששיקרו לי בסניף מלחה ואמרו לי שאינה נמצאת, הוא אינו יכול להוציא לי את החולצה בטענה ל"מלאים שונים". למרות ההרגשה הבזויה באותו רגע על כך שעבדו עלי ושיקרו לי וכל מה שרצו במלחה זה אך ורק לגהץ לי את האשראי ללא כל ערך של שירות, וגם מכיוון שאיתי היה נורא נחמד,( לאיתי הכרות אישית איתי כלקוח מרכישות קודמות) הסכמתי לפנים משורת הדין לחכות ליום ראשון, התאריך בו ענאן הבטיח שההזמנה תגיע למעלה אדומים וכך אקבל את החולצה שכל כך ייחלתי לבואה. בתאריך ה 17/6, יום ראשון בבוקר, כמו לקוח מסור התיצבתי בסניף רנואר מעלה אדומים על מנת לקבל את החולצה שהוזמנה לי. איתי קיבל את פניי בפנים מחייכות והסביר שהחולצה עדיין לא הגיעה. שוב מיותר לציין את רמות הזעם והכעס שהצטברו בי אך הבנתי שאיתי לא אשם אלא הסניף במלחה ולכן השתדלתי לשמור על איפוק. הבהרתי לאיתי שיתן לי את החולצה הקיימת בסניף מכיוון שההזמנה הובטחה להגיע ביום ראשון ולא הגיעה, ומכיוון שאני צריך את החולצה באופן בהול ביותר לחתונה שמתקיימת בעוד יומיים. שוב הובהר לי ע"י איתי שאין אפשרות כזאת בטענה חוזרת לבעיית מלאים, אך איתי הבטיח לעשות בירורים עם ההנהלה והמליץ שכדאי שאחזור לסניף פיזית בערב. מיותר לציין שכל הגעה לסניף מהווה "טרטור", מכיוון שאני אדם עובד, ובפרט יומיים לפני חתונת אחי, תקופה שמלווה בהרבה סידורים. הסכמתי להצעה שאף לקוח נורמלי אחר לא היה מסכים, ולמרות ששיקרו לי והבטחה להגעת החולצה לא קויימה, להגיע לסניף באותו ערב. בשעה 9 בערב, כשאני מותש מעוד יום עמוס בעבודה, נכנסתי לסניף רנואר מעלה אדומים כאשר עובדת בשם סופיה עם פנים חמוצות ולא מזמינות מקבלת את פניי. הבהרתי לה את שמי ומבוקשי ( כמובן החולצה ). והיא טענה שאיתי השאיר לי הודעה להעביר לי שהחולצה לא הגיעה בהזמנה היום מכיוון שכנראה עוד לא הוגשה ע"י ענאן !!!! . אך אין לי "מה לדאוג" החולצה הוזמנה וצריכה להגיע עוד כמה ימים!!! הבהרתי גם לסופיה שהחולצה הוזמנה לחתונה באופן מיוחד ושהחתונה מתקיימת עוד פחות מ 48 שעות ואין לי צורך בה לאחר החתונה. לאחר שיחות מייגעות ומתישות, ולאחר שאיימתי בביטול העסקה היא הסכימה ! להוציא לי את החולצה הנ"ל מהמלאי שלהם ולמסור לי אותה. ופה נשאלת השאלה: אם מתאפשר הנפקת החולצה מהמלאי של סניף מעלה אדומים לאחר שאיימתי בביטול עסקה, האם לא היה אפשר להוציא לי אותו כשבוע לפני ולמנוע את כל הבלאגן למרות ששיקרו לי?????? לחברת רנואר הפתרונות.... באותו שלב הבהרתי לסופיה שלאחר מסע הייסורים שעברתי אין סיבה שאסכים לקחת את החולצה . .בשלב זה כבר איבדתי כל סבלנות ודרשתי בתוקף ביטול עסקה והחזרת כספי מייד, גם אם הדבר מצריך שאלבש גינס ישן וחולצה מרופטת בחתונה של אחי. סופיה, שרק התנהלותה דורשת פנייה לשירות לקוחות באופן נפרד, הבהירה לי שמכיוון שהסחורה נרכשה בסניף מלחה היא לא יכולה לבצע ביטול עסקה ולכן אצטרך לגשת לסניף מלחה על מנת לקבל את כספי בחזרה !!!! לאחר כל מסע הייסורים/ שקרים/ אשליות שעברתי ברשת רנואר, גם כדי לקבל כספי המגיע לי בחזרה כמחוקק בחוק, חברת רנואר לא חסכה מאומה על מנת לטרטר את הלקוח. השארתי את המכנסיים בחנות על הדלפק למרות שלא קיבלתי החזר ויצאתי בזעם. מיותר לציין שיום לפני חתונתו של אחי נאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה על מנת להתחיל לחפש לי חברת אופנה אחרת שחרטה שירות על דגלה כדי שאוכל לרכוש בגדים חדשים המתאימים לאירוע גדול זה. יום שלווה בהמון עוגמת נפש . מי היה מאמין שיום לפני החתונה של אחי אשאר ללא בגדים אודות להתנהלות החובבנית של חברת רנואר, שעל כח האדם הזול שהם מחזיקים בסניפי הדגל שלה אפשר לכתוב כרך. אני כמובן דורש החזר כספי מלא על סחורה שלא הונפקה לי, במיידי, והבהרה לגבי מתן השירות וכל ההתנהלות הבזויה והקלוקלת של חברת רנואר. בתודה נתנאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+ הבהרה לגבי מתן שירות פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה